.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعرانی که امروز به یاد شهدای خدمت شعر می‌خوانند
محفل بزرگداشت و شعرخوانی «شهید جمهور» پاسداشت شهداى خدمت با حضور جمعی از شاعران مطرح کشور و خانواده‌هاى معظم شهدا در دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.
شاعرانی که امروز به یاد شهدای خدمت شعر می‌خوانند

محفل بزرگداشت و شعرخوانی «شهید جمهور» پاسداشت شهداى خدمت با حضور جمعی از شاعران مطرح کشور و خانواده هاى معظم شهدا  يكشنبه ٦ خردادماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ در تالار اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه صدا و سیما برگزار می‌شود.

 

شاعرانى چون علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی، ناصر فیض، مصطفی محدثی خراسانی، میلاد عرفان‌پور، احمد بابايی، محمدمهدى عبداللهى، قاسم صرافان، محمدحسین انصاری‌نژاد، حمید هنرجو، جواد محمدزمانی، محمود حبیبی کسبی، مرتضی حیدری آل کثیر، رضا یزدانی، حسین خزایی، حامد فخری‌زاده «پسر شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده»، نغمه مستشار نظامی، سعیده حسينجانی، فاطمه نانی‌زاد، الهام صفالو، سيده فرشته حسينى، ماهرخ درستی و ملیحه رجایی از جمله حاضران این مراسم هستند. 

 

اجرای این برنامه را حسن سلطانی از مجریان رسانه ملی برعهده دارد و گروه سرود «حبیب» اثر «شهید جمهور» را در این محفل اجرا می‌کنند. مرتضی طاهری شاعر و مداح اهل بیت هم قرار است در این برنامه مداحی کند.

 

این مراسم امروز، یکشنبه ۶ خردادماه، از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ در دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد و در آن خانواده سرتیم حفاظت، سردار شهید سیدمهدی موسوی هم در مراسم حضور خواهند داشت.

 

این برنامه از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.