.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرکل حزب سبز ایران:
قالیباف گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است
حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران، گفت: در گزینه های مطرح شده برای ریاست جمهوری آینده از نظر قابلیت اجرایی آقای قالیباف مناسب تر هستند.

شمال نیوز: حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران، گفت: در گزینه های مطرح شده برای ریاست جمهوری آینده از نظر قابلیت اجرایی آقای قالیباف مناسب تر هستند.

 

به گزارش شمال نیوز، حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران در خصوص انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: این موضوع تجربه اول کشورما نیست، در زمان شهادت شهید رجایی و باهنرهم همین اتفاق آن زمان افتاد و در مدت ۵۰ روز مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند.

 

انتخابات رقابتی باعث مشارکت حداکثری می شود

 

وی با اشاره به بلوغ سیاسی  در کشور وجود دارد، افزود: درکشور ما در طول این سالها انتخابات متعددی شکل گرفته است و اخیرا انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ مشکلی برگزار شد و بر اساس چهارمولفه ای که رهبری تعیین کردند انتخابات در سلامت در امنیت برگزار خواهد شد وبه نظر می رسد اگر این انتخابات رقابتی باشد،مشارکت حداکثری خواهیم داشت.  باید همه کشور بسیج شوند برای اینکه در انتخابات پیش رو موفق شویم.مسئله مهم این است ابزار انتخابات الکترونیک فراهم شده و اگر سریع تجهیزات لازم را تهیه بکنند یک گسترده ای زیادی را در انتخابات خواهیم داشت.

 

انتخابات بستگی به آن دارد چه کسانی از فیلتر شورای نگهبان بتواند عبور کنند

 

کنعانی مقدم با بیان اینکه درانتخابات پیش رو باید احزاب سیاسی متعدد وارد رقابت شوند، تصریح کرد:مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده با توجه به اینکه احزاب و تشکل های سیاسی متعددی در کشور وجود دارد می توانند انتخاب بهتری را داشته باشند ودر گزینه هایی که شورای نگهبان اعلام می کند نامزد مورد نظرشان را پیدا کنند ومشارکت حداکثری اتفاق بیافتد. البته این بستگی به شورای نگهبان دارد و نوع نگرشی که به ریاست جمهوری در آینده دارد و چه کسانی از فیلتر شورای نگهبان بتواند عبور کنند تا انتخابات رقابتی شود.

 

نباید دنبال گزینه هایی که قبلا رئیس جمهور بودند، رفت

 

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ریاست اجرایی کشور کار بسیار مهم و طاقت فرسایی هست، تاکید کرد: در حال حاضر کسی که آمادگی این کار را دارد و در این ماراتن می تواند شرکت داشته است آقای قالیباف است اگر ایشان رئیس مجلس نشود. آقای قالیباف نسبت به ساختار اجرایی کشور کاملا مسلط است و می تواند مشکلات کشوررا حل کند.آقای سعید جلیلی برای وزارت خارجه خوب هستند البته آقای محسن رضایی هم هست و تجربه دارند و آقای لاریجانی هم می تواند اجماعی را ایجاد کند .من معتقدم آزموده را آزموده خطاست یعنی نباید دنبال گزینه هایی که قبلا رئیس جمهور بودند، رفت. در گزینه هایی که مطرح است از نظر قابلیت اجرایی آقای قالیباف مناسب تر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.