.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنترل 300 مجرم سابقه‌دار در غرب تهران با پابند الکترونیکی
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد.
کنترل 300 مجرم سابقه‌دار در غرب تهران با پابند الکترونیکی

سردار کيومرث عزيزی فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اعلام اين خبر اظهار کرد: اجراي طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي برابر تدبير سازماني از اسفندماه سال گذشته در انتظامي غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

 

وی با بيان اينکه اين طرح ويژه سارقان داراي سابقه محکوميت بالاي چهار فقره سرقت بوده و از اين طريق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پايش پليس قرار مي‌گيرند، تصريح کرد: از ابتداي اجراي اين طرح در غرب استان تهران بيش از 300 سارق سابقه‌دار مورد شناسايي قرارگرفته و به آنها پابند الکترونيک نصب شده است.

 

فرمانده انتظامي غرب استان تهران افزود اين افراد در صورت عدم ارتکاب جرم طي سه سال آتي با دستور مرجع قضائي پابند الکترونيک آنها برداشته مي‌شود، و اجراي اين طرح، اثرات مثبتي در کاهش و پيشگيري از وقوع سرقت در حوزه سرزميني انتظامي غرب استان تهران و شهرستان هاي آن در پي داشته است.

 

سردار عزيزي خاطرنشان کرد: اين طرح با پشتيباني و حمايت حوزه قضائي به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهيزات الکترونيکي به صورت 24 ساعته و برخط مورد پايش و کنترل پليس قرار گيرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.406 seconds.