.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین اظهارات استاندار جدید مازندران / قبل از معارفه
یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.
یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است

یوسف نوری که  -دوم اردیبهشت- در جلسه هیئت وزیران به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد روز -دوشنبه- در نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای‌اش پس از این انتصاب، مازندران را دیار مردم متدین، انقلابی و پرتلاش توصیف کرد و گفت: خوشحالم که با نظر هیئت وزیران افتخار خدمت به مردم دیار علویان نصیبم شده و امیدوارم که در این مسئولیت با کمک همه مدیران، نمایندگان و مردم این استان بتوانیم گام‌های اثرگذاری را برای مازندران برداریم.

 

وی افزود: مازندران قطب گردشگری و کشاورزی کشور است، اما در همین ۲ محور مهم اقتصادی هنوز راه زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب دارد که همه با هم باید برای جبران این فاصله‌ای که تا شکوفایی ظرفیت‌های مازندران وجود دارد تلاش کنیم.

 

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: البته در همه دوره‌های مدیریتی تلاش زیادی برای شکوفایی ظرفیت‌های مازندران شد. به ویژه در دولت سیزدهم و با مدیریت همکار پرتلاش و دغدغه‌مندم دکتر حسینی‌پور گام‌های مهمی در این زمین برداشته شد. این مسیر و فرآیند که طی ۲ سال اخیر ایجاد شده را باید با همدلی و تلاش مضاعف ادامه دهیم.

 

نوری با بیان این‌که مازندران در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی بین استان‌های برتر کشور قرار دارد، تصریح کرد: بر این باورم که در حوزه گردشگری و کشاورزی کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. به ویژه در بخش گردشگری نیازمند هدفمندسازی و ایجاد راهبردهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت هستیم تا ظرفیت‌های استان در این حوزه به طور حداکثری مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از ظرفیت‌های مهم مازندران در حوزه گردشگری هنوز از آن به درستی بهره گرفته نشد، گردشگری دریایی است که تلاش می کنیم با استفاده از دانش و ایده و توان نخبگان کشور در این زمینه گام خوبی برداریم. ضمن این که توجه به اقتصاد دریامحور نیز برای توسعه استان مد نظر قرار دارد.

 

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اهمیت مسائل زیست‌محیطی در مازندران اظهار کرد: حساسیت بالا و شکننده بودن زیست‌بوم مازندران می‌طلبد که با بالاترین دقت برای اجرای طرح‌های مختلف در این استان برنامه‌ریزی کنیم. در فرآیند توسعه همان‌طور که رییس‌جمهور محترم بارها تاکید کرده‌اند، توسعه فرع بر محیط زیست است. بر همین اساس با دغدغه جدی برای محیط زیست مازندران به توسعه این استان نگاه می کنیم.

 

نوری افزود: امیدوارم طی دوره حضورم در مازندران با کمک همه مردم و مسئولان بتوانیم گام‌های مثبتی برای آینده این استان برداریم و سرعت توسعه این استان را افزایش دهیم.

 

گفتنی است ؛ دوم اردیبهشت دوره مدیریت سید محمود حسینی‌پور در کرسی استانداری مازندران با حکم محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای انتصاب او به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور پایان یافت و دوران استانداری‌اش در مازندران پس از ۸۹۷ روز به پایان رسید.

 

هیئت وزیران در جلسه روز ۲ اردیبهشت یوسف نوری ۶۳ ساله را به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران انتخاب کرد. نوری سال ۱۳۴۰ در ایلام متولد شد و دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی است. مهم‌ترین عنوان مدیریتی او تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش است که به مدت ۴۹۲ روز از هفتم آذر ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در کارنامه او ثبت شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.