.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باشگاه استقلال محکوم شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد.
باشگاه استقلال محکوم شد

با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی - بازیکن تیم خیبر خرم آباد، میثم آقایی به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

 

با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۴ میلیون و ۲۵۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی – بازیکن باشگاه هوادار، عباسی به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.