.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر صهیونیست: مقابل ایران شکست خواهیم خورد
وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد این رژیم که پیش از این مقابل حماس و حزب‌الله شکست خورده بود، مقابل ایران نیز شکست خواهد خورد.
وزیر صهیونیست: مقابل ایران شکست خواهیم خورد

میکی زوهار، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم در ۷ اکتبر در برابر حماس شکست خورد، بعد در برابر حزب الله شکست خورد و حال در برابر ایران نیز شکست خواهد خورد.

 

براساس گزارش رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، زوهار مدعی شد: به حمله (پاسخ تنبیهی) ایران باید به شدت پاسخ داده شود. پاسخ ضعیف به این تجاوز بی‌سابقه، ادامه مفهوم منسوخ و منطق عقلانیت است. 

 

این وزیر صهیونیست در ادامه ادعا کرد: اسرائیل در ۷ اکتبر مقابل حماس شکست خورد، در مقابل حزب الله که مدام به ما حمله می‌کند و توانست ساکنان شمال را تخلیه کند شکست خورد و در برابر ایران که در حمله مستقیم به اسرائیل تردیدی نداشت شکست خواهد خورد. 

 

این درحالی است که منابع آمریکایی فاش کردند پس از جلسه بی‌نتیجه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، تل‌آویو به واشنگتن خبر داده است که به دنبال حمله‌ای دیگر علیه ایران نیست.

 

روزنامه نیویورک‌تایمز نیز به نقل از ۲ مقام صهیونیستی نوشت حمله تلافی جویانه‌ای که برخی از اعضای کابینه جنگ پیشنهاد کرده بودند، پس از گفت‌وگوی تلفنی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا در روز شنبه کنار گذاشته شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.