.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت مودم‌های سرویس وایمکس ایرانسل اعلام شد

کاربرانی که به دنبال کیفیت برتر اینترنت هستند و می‌خواهند در محل‌های مختلف از جمله محل کار، منزل و یا منزل دوستان و آشنایان به اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشند، می‌توانند بدون نیاز به خط تلفن و با بهره‌گیری از کیفیت بالای امواج وایمکس و امکانات مودم‌های داخلی وایمکس، از اینترنت پرسرعت بی‌سیم استفاده کنند.

به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی ایرانسل با اعلام این خبر درباره مودم‌های وایمکس ایرانسل اظهار کرده است: “در حال حاضر دو نوع مودم داخلی و فضای باز به مشترکان و متقاضیان عرضه می‌شود که مودم داخلی با آنتن داخلی خود ضمن پشتیبانی از استاندارد امنیتی امکان پشتیبانی از سرویس تلفن اینترنتی یا همان VoIP را هم داراست.”

گزارش ایسنا، این مودم با ابعادی کوچک و قابلیت نصب و کاربرد بسیار آسان، متناسب با فضای منزل و یا دفاتر کار کوچک طراحی شده و با بهای ۱۱۰هزار به تومان فروخته می‌شود.

این مودم که در خارج از ساختمان نصب می‌شود به علت قدرت گیرندگی بسیار بالا، برای مکان‌هایی که به علت فشردگی ساختمان‌ها، فرکانس‌ها ضعیف است طراحی و توصیه شده است و با بهای ۲۲۰هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

در حال حاضر استفاده از خدمات پیشرفته وایمکس ایرانسل در ۷ کلانشهر تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اهواز و کرج و برای اولین بار در ایران در طرح‌های تعرفه متنوع و در سرعت‌های ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه و یک و دو مگابیت بر ثانیه فراهم شده است.

مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: کاربران خانگی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، می‌توانند با دسترسی به شبکه وسیع وایمکس ایرانسل، دسترسی خود را به اینترنت تامین کنند. همچنین شرکت‌های بزرگ و یا درحال توسعه نیز که فن‌آوری ADSL دیگر پاسخگوی نیازهای آنان نیست و یا شرکت‌هایی با شعب و دفاتر مختلف در شهرها و مناطق مختلف می‌توانند تمامی نیازهای تجاری خود را با استفاده از فن‌آوری وایمکس ایرانسل و خدمات متنوع آن برطرف کنند.

ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل با مراجعه به نمایندگان مجاز وایمکس ایرانسل و یا از طریق تماس با مرکز تماس ۲۴ ساعته پشتیبانی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.

همچنین به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم، حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، کلیه کاربرانی جدیدی که از تاریخ اول تا ۱۹ اسفندماه سال جاری، نسبت به اشتراک سرویس وایمکس ایرانسل خود اقدام نمایند، می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهیانه دوره آتی سرویس خود بهره مند شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.76 seconds.