.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...
تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن  با امپراطوری رسانه ای غرب

شمال نیوز / دکتر صادقعلی رنجبر : ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت حاضر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به تقابل با یکی از این جبهه ها پرداخته تا تکلیفشان برای همیشه معلوم شود و الحمدالله استحکام مواضع نظام در دفاع مقدس، انتفاضه، تحریم ها، دفاع از حرم و دهها عنوان آشنا و ناآشنای دیگر را می توان به حساب دهه مبارکه فجر در ادوار گذشته محسوب نمود.

 

اوج گیری فشار رسانه ای غربی، عبری و عربی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از 18 تیر 1378 آغاز شده و در شرایطی به مراتب فشارنده تر از ادوار قبل و البته به اضافه زورآزمایی های خیابانی ادامه یافت ، دشمن بسیاری از نقطه قوتهای نظام را هدف گیری کرده و به خیال خام خود در تکاپوی فتح سنگرهای نگهدارنده و بازدارنده ی نظام بود و آنچه که در آخرین فتنه بسیار محسوس بود، هدف گیری به خطا رفته دشمن برای جداسازی نسل نو از نسل انقلاب و نظام بوده تا شاید بتواند جامعه را برای جدایی ازآرمانهای انقلاب اسلامی و اصلاً اسلامیت نظام آماده کند.

 

بنابراین دهه فجر امسال، اهمیت مضاعفی دارد و رسالت آن فراخوانی پایان ناپذیر همه نسلها برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به عنوان سند زنده و مستحکم مردمی بودن نظام و همراه بودن همان اکثریت با انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه و اعلام انزجار و برائت با همه بیگانگان و بیگانه خواهان است.

 

فضای روانی جامعه با ترفند امپراتوری رسانه ای غرب که با صدها شبکه و هزاران حیله در صدد فتح افکار عمومی بخصوص متولدین دهه های اخیر است، آنقدر آلوده و فشارنده است که به خیال خام خود قصد دارند تا مانع از به میدان آمدن بخش خاکستری جامعه برای ابراز وجود و اعلام حضور و ابلاغ مواضع شوند که اگر چنین کنند با بمباران رسانه ای مخصوصاً توسط هشتک بازها و پویش سازها ، تخریب و نابود می شوند و در این میان سوء استفاده از نفوذ چهره و کلام برخی سلبریتی ها بخصوص در عرصه هنر و ورزش، کار را به جایی رسانده که اعلام عدم همبستگی با نظام برای سلبریتی های خاکستری، میدان اجتماعی را برای آنها مهیاتر خواهد کرد.

 

شرایط سختی که حتی شادی پس از قهرمانی جهانی و آسیایی ورزشکاران و یا شادی پس از گل و نیز حضور در صدا و سیما و برگزاری کنسرت و غیره دیکتاتورانه انجام نمی گرفت و در حرکتی قهرآمیزتر، برخی از سپرده های بانکی بیرون کشیده شد و آمار پناهندگی سلبریتی ها به غرب نسبت به گذشته بالا رفت.

 

جنبشی که شعارش فحاشی، جلوه اش عصبانیت، عملکردش تخریب اماکن و امکانات عمومی و هدف گیری اش متوجه ارکان قانون اساسی و ساختارارزشمند نظام مثل ولایت فقیه، سپاه، شورای نگهبان و غیره بوده است.

 

فراخوان ها، تعطیل کردنها، تجمعات، مقالات تخریبی تئوریزه کردن این حرکات در فضای رسانه ای کشور بویژه در فضای مجازی و نیز میدان شبکه های غول پیکر ماهواره ای حتی اگر در مالکیت وهابی ها و انگلیسی ها و امریکایی ها و اسرائیلی ها باشند، تلاش می کرد تاکشور را به ورطه های خطرناک بکشاند .

 

استفاده غرب از نسلهای کم سن و سال و فاقد تجربه و علم و تحلیل سیاسی، حقیر را یاد متمولین و متمکنین شهر طائف می اندازد که بچه های خردسال را با آغوش های پر از سنگ به مصاف پیامبر گرامی اسلام(ص) فرستادند ..

 

رهبر معظم انقلاب، علی وار باز هم تنها پای به میدان گذاشت و با کنار زدن افراط ها و تفریط ها، منطقی ترین مواضع را اتخاذ کرده و بهانه را برای تحقق سیاستهای تجزیه طلبانه و یا فروپاشانه دشمنان از آنها گرفت و طی آن از جوانان، زنان، هنرمندان، ورزشکاران و نیز از کرد و بلوچ و سایر اقوام با زیباترین واژه ها ستود و مقدمات به میدان آمدن مردم در صحنه و پایان دادن به شوکهای القائی را فراهم آوردند و مردم هم الحق و الانصاف مطلب را گرفته و خوب به میدان آمدند.

 

فلذا باید گفت که در 13 بهمن و نمازجمعه ها و سایر فراخوان ها اعم از خودجوش و یا حاکمیتی تلاشهای بسیار خوبی انجام پذیرفته و یخ حرکتهای تقابلی آب شد، اما باید بپذیریم که انعکاس جهانی و ماندگار راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کاملاً متفاوت بوده و دنیای مهاجم و متجاوز به حقوق ملت، معیار شکست و پیروزی خود را در هر فتنه با معیار 22 بهمن می سنجد.، یعنی هیچ کجا، خیابانهای میزبان راهپیمایان 22 بهمن نمی شود.

 

در یک جمله باید این جمله مقام معظم رهبری را پذیرفت که « ایران عزیز نه بخاطر ضعف هایش، بلکه  بخاطر نقطه قوتهایش در مسیر پیشرفت های استثنائی و دستیابی به فتوحات بزرگ اقتصادی و فرهنگی و در آستانه اعلام شکست سیاست تحریم همه جانبه غرب، مورد تهاجم قرار گرفته تا هم مشکلات باقی بمانند و امکان باجگیری از برجام فراهم باشد و هم اینکه ملتهای آزاده جهان، جمهوری اسلامی را بعنوان یک تجربه موفق و الگو تلقی نکنند.»

 

بهمن امسال علاوه بر رسالت تجدید بیعت مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام ولایی، باید تبلور عینی 9 دی هم باشد که طی آن بصیرت سیاسی مردم نسبت به اغتشاشات، برای همیشه طومار اغتشاشگران را در هم پیچد و نگذارد که فتنه بزرگ اخیر چه در خیابانها، چه در فضای مجازی و چه در تقابل های اقتصادی و اجتماعی استمرار یابد و یا حتی فزاینده شود.

 

از این رو می توان حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال را یکی از شاخص های تدین و انقلابی گری و وفاداری به امام راحل دانست که تنها و تنها با گستردگی حضور مردم در صحنه، نتیجه خواهد داد.

 

مرد و زن، پیر و جوان، کارمند و کارگر، بازاری و کشاورز، فرهنگی و ورزشی، همه و همه موظف به پررنگ کردن حضور و همبستگی مورد اشاره  بین آحاد اقشار مردم و نظام در 22 بهمن امسالیم تا دشمن باز هم درک کند که اینجا ایران است و همبستگی مردم ما با نظام از نوع همبستگی شهدایی است و ریشه های اعتقادی دارد و هرگز گسسته نخواهد شد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.