.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: مازندران باید به مرکز گردشگری مذهبی تبدیل شود
استاندار مازندران با اشاره به وجود هزار و ۳۰۰ آستان مقدس در استان گفت: امامزادگان باید به عنوان مرکز گردشگری مذهبی تبدیل شود.
استاندار: مازندران باید به مرکز گردشگری مذهبی تبدیل شود

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور بعدازظهر پندر شورای اداری اوقاف با بیان اینکه وقف دارای پاداش بیشمار اخروی ودنیوی است، افزود: ۷۰ درصد وقف مازندران در حوزه خرج برای عزاداری سیدالشهدا (ع) است و این نشانه دلبستگی مردم به مسیر عاشورایی است.

 

وی افزود: امامزادگان ذخایر و مراکز ثروت معنوی جامعه هستند و در فضای فرهنگی و معنوی جامعه باید نقش آفرینی کنیم.

 

وی وجود بیش از هزار و ۳۶۰ امامزاده را در استان سند ولایتمداری و دلبستگی مردم استان به اهل بیت ذکر کرد و گفت: علاوه براین استان مازندران مقصد گردشگری است و میلیون‌ها نفر به استان سفر می‌کنند.

 

حسینی پور با بیان اینکه بسیاری تلاش می‌کنند تا مازندران را محل تفریحات غیراسلامی معرفی کنند، افزود: باید اثبات کنیم در جاهایی که دارای طبیعت بکر ورویایی بوده مختص مؤمنان است و استان علویان مازندران به عنوان مرکز ثقل علویان باقی ماند زیرا ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کردیم.

 

استاندار مازندران با اشاره به ثروت معنوی عظیم و موجود در استان بر لزوم احیای ظرفیت‌های موجود در استان تاکید کرد و گفت: اوقاف در بعد فرهنگی، معیشتی و اقتصادی می‌تواند در استان پیشتاز باشد و خدمات مؤثری ارائه کند.

 

وی ادامه داد: امامزادگان و آستان مقدس باید به عنوان مرکز گردشگری مذهبی در استان مبدل شود و با بهره گیری از ظرفیت‌های اوقاف و مراکز موجود برای رونق گردشگری مذهبی تلاش کنیم.

 

استاندار مازندران رونق گردشگری مذهبی و فرهنگی را لازم دانست و گفت: اوقاف می‌تواند در احیای این مراکز نقش مؤثری داشته باشد.

 

وی با اشاره به نقش مردم مازندران در امور وقف اظهار داشت: این سنت ارزشمند دینی و معنوی بایدحفظ و احیا شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.