.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سرهنگ قلابی در مازندران
فردی که در شبکه‌های اجتماعی ضمن معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس، قصد اخاذی از شهروندان مازندران را داشت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان خانم و طرح شکایت خود با موضوع استخدام نیرو در صفحه اینستاگرام، درخصوص کار سوء استفاده از اطلاعاتشان، کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را در کشف این پرونده آغاز کردند.

 

او افزود: با بررسی‎های بیشتر مشخص شد این فرد با درج آگهی‌های مختلف در سایت‌های واسطه گر با عناوینی همچون " استخدام منشی خانم، استخدام نیروی خانم و ... " دایره مجرمانه خود را فراتر از شبکه‎‌های اجتماعی گسترانده است.

 

سرهنگ خورشاد گفت: متهم با معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس علاوه بر اقداماتی همچون اخاذی، کلاهبرداری و ... در فضای مجازی، قربانی‌های خود را نیز تهدید به آزار و اذیت نیز می‌کرده است.

 

او افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

 

سرهنگ خورشاد گفت: متهم با مشاهده ادله پلیس ضمن اقرار به جرم خود، اعتراف کرد که با ترفند‌های مختلف در شبکه اجتماعی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی، اقدام به جلب اعتماد کاربران می‌کردم و از این طریق به اخاذی و گرفتن اطلاعات شخصی و خانوادگی افراد مبادرت می‌کردم.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود: باکسانی که با غصب عنوان پلیس، قصد اخاذی از مردم را داشته باشند به‌شدت برخورد خواهیم کرد، چراکه این افراد سودجو علاوه بر اجرای نیات شوم خود، بی‌اعتمادی به پلیس را در بین شهروندان به وجود می‌آورند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.