.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلجویی فرمانده انتظامی مازندران از جانباز بابلسری
فرمانده انتظامی مازندران در پی مهری به یک جانباز در بابلسر توسط یکی از ماموران انتظامی،از وی دلجویی کرد.
دلجویی فرمانده انتظامی مازندران از جانباز بابلسری

به گزارش شمال نیوز، سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در پی بی مهری به یکی از جانبازان در شهرستان بابلسر از سوی یکی از ماموران انتظامی آن شهرستان با حضور در منزل وی با دلجویی از جانباز "هانی آقاجانی" در شهرستان بابلسر، گفت: جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از جایگاه ویژه‌ای نزد پلیس برخوردارند و کارکنان نیروی انتظامی نیز جزئی از بدنه ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی اند.

 

او افزود: هرچند ماموری که در این ماجرا موجب دلخوری این جانباز سرافراز شده است دارای حسن شهرت، و سوابقی درخشان در امورات انتظامی و برقراری نظم و امنیت در جامعه است و از طرف جانباز آقاجانی مورد بخشش قرار گرفته است، اما بنا به الزامات سازمانی برخورد‌های لازم با وی صورت خواهد گرفت.

 

فرمانده انتظامی مازندران، با دلجویی از جانباز آقاجانی، گفت: با توجه به این که دشمن به دنبال فرصتی برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی است، ولی نباید با اشتباهات فردی در ماموریت‌های سازمانی بهانه‌ای به دست دشمنان داد.

 

جانباز آقاجانی هم در ادامه این دیدار با بیان این که کارکنان نیروی انتظامی مایه مباهات نظام و مردمند، گفت: خدا وند نازنین‌ترین‌ها را برای خدمت به مردم انتخاب می‌کند و کارکنان نیروی انتظامی در این راه از بهترین‌ها هستند.

 

او افزود: هرچند این اتفاق و اتفاق‌های مشابهی در برخی از ادارات به وضوح دیده می‌شود، اما مسبب اصلی این اتفاق دستگاه‌های مرتبطی هستند که در این امر کوتا‌های می‌کنند و باید پاسخگو باشند.

 

آقاجانی همچنین ضمن تقدیر از حمایت فرمانده انتظامی استان مازندران و همه دلسوزان نظام، بر اساس رافت اسلامی از مامور نیروی انتظامی آن شهرستان اعلام رضایت کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.