.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زارعی:مجلس به فساد و رانت ارزی پایان می دهد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به چالش مدیرت ارزی در کشور گفت: مجلس به فساد و رانت ارزی پایان می دهد.

به گزارش شمال نیوز، منصور علی زارعی  با اشاره به چالش مدیرت ارزی در کشور افزود: برای رفع چالش ارزی، مجلس تمامی دستگاه‌ها را مکلف کرد تا ارزهای مورد نیاز خود را با نرخ سامانه الکترونیکی تحت مدیریت بانک مرکزی تطبیق دهند.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: کمیته‌ای مرکب از بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیرصمت از سوی مجلس مأمور سیاستگذاری بهینه برای تخصیص ارز مورد نیاز کالاهای اساسی، دارو و نهاده‌های دامی شد تا این اقلام با قیمت متناظر با ارز ترجیحی به دست مردم برسد.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر پیگیری هدفمند مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها افزود: مجلس با هدف رفع مشکلات مردم در تأمین کالاهای اساسی، دارو و نهاده‌های دامی حقوق گمرکی واردات آنها را به یک د رصد کاهش داد.

 

نماینده مردم ساری ومیاندرود تصریح کرد: هدف عمده مجلس برچیدن فساد و رانت ارزی در حوزه اقتصاد است.

 

عضو مازندرانی خانه ملت با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختاری بودجه سالانه کشور افزود: مجلس با حمایت از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و تسهیل سرمایه گذاری در اجرای پروژه‌های عمرانی اولویت دار به دنبال رونق تولید و اشتغال است.

 

زارعی با تاکید بر سیاست محوری مجلس در تأمین مسکن مورد نیاز جامعه افزود: تأمین مسکن ارزان قیمت با حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر برنامه کلیدی مجلس است.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم هدف گذاری مهم خانه ملت در زمینه یارانه‌ها را یادآورشد وافزود: مجلس قصد دارد با تداوم پرداخت یارانه‌ها، درآمدهای ناشی از صادرات نفت را برای تقویت سیاست‌های حوزه معیشت و سلامت عمومی اختصاص دهد.

 

زارعی با انتقاد از افزایش میزان نقدینگی در جامعه افزود: دولت بر اساس مسئولیت ذاتی خود باید با بکارگیری اهرم‌های میدانی و اصلاح سیاست‌ها و نیز کاهش استقراض از بانک مرکزی و پرهیز از کسری بودجه، کنترل نقدینگی و هدایت آن به سمت کانون تولید و سرمایه گذاری را عملیاتی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.196 seconds.