.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار؛
شهردار جدید تنکابن منصوب شد
با حکم احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، شهردار جدید تنکابن منصوب و طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎

 


با حکم احمد حسین زادگان،استاندار مازندران، مسعود ردایی، به عنوان شهردار تنکابن منصوب و طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد. ‎

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، شهردار جدید تنکابن روز سه شنبه با حضور مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سیدمحمد محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد.

رازجویان در این آئین بر تداوم فعالیت های شهرداری ها در روند مقابله با کرونا تاکید و خواستار ادامه این فعالیت های در شهرهای مختلف استان شد.

معاون استاندار مدیریت شهری را مسئولیتی خطیر و در راستای توسعه شهر دانست و گفت: تمام مسئولیت هایی که شهرداران در میثاق نامه شهرداران با استاندار مازندران بر انجام بهینه و درست آن متعهد شدند، مورد انتظار و تاکید است.

وی اجرای طرح میراث ماندگار را با جدیت بیشتر خواستار شد و افزود: شهرداران، موضوع مدیریت پسماند را با حساسیت و توجه دنبال نمایند.

محمد زرودی شهردار سابق تنکابن مرداد ماه امسال از سوی استاندار مازندران به عنوان نخستین مدیرعامل سازمان پسماند این استان منصوب شده بود.

شهر تنکابن نزدیک به ۵۶ هزار نفر جمعیت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.