.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصرف گاز در مازندران به 36.5 میلیون مترمکعب رسید/ضرورت مدیریت مصرف
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: باتوجه به سرمای هوا مصرف گاز در استان به 36.5 میلیون متر مکعب رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش شمال نیوز، حمزه امیر تیموری درباره سرمای هوا و مصرف گاز در مازندران اظهار کرد: باتوجه به سرمای هوا مصرف گاز در استان مازندران به 36.5 میلیون متر مکعب رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

 

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف و صرفه‌جویی، خاطرنشان کرد: مردم در استفاده بهینه از گاز طبیعی، کمال صرفه جویی را در مصرف داشته باشند که درصورت تحقق این مهم این شرکت را در ارائه خدمات هرچه بهتر به‌منظور تامین گاز به تمام نقاط استان و هم زمینه‌ساز استمرار جریان گاز به سایر نقاط کشور را فراهم کنند.

 

سرپرست شرکت گاز مازندران بیان کرد: مشترکان با کاهش یک تا دو درجه‌ می‌توانند به کاهش  پنج تا ۶ درصدی در مصرف گاز کمک کنند.

 

تیموری با اعلام اینکه مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی توسط مشترکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تامین گاز خانگی در فصل زمستان در اولویت قرار دارد که لازم است در این زمینه همه مشترکان همراه باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.