.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رئیس انجمن صنفی مترجمان استان مازندران :
آغاز عملیاتی شدن طرح بیمه‌ مترجمان در مازندران
آغاز عملیاتی شدن طرح بیمه‌ مترجمان در مازندران

شمال نیوز: عملیاتی شدن طرح بیمه‌ مترجمان در مازندران کلید خورد .

 

به گزارش شمال نیوز، دکتر فاطمه دادبود، رئیس انجمن صنفی مترجمان استان مازندران  با اعلام این خبر ، اعلام کرد : اولین گروه از مترجمانی که در طرح بیمه مترجمان شرکت کرده بودند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از اداره ارشاد شهرستان محل سکونت خود، با مراجعه به شعب بیمه تامین اجتماعی سراسر استان، نسبت به تکمیل پرونده‌ی بیمه‌ی خود اقدام نمایند.

وی افزود : طرح بیمه‌ی بازنشستگی مترجمان که چندی پیش با همکاری انجمن صنفی مترجمان استان مازندران و اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تصویب رسیده بود، پس از طی مراحل اداری و قانونی، هم‌اکنون اجرایی شد.

رئیس انجمن صنفی مترجمان استان مازندران  تصریح کرد : این طرح، به پیشنهاد انجمن صنفی مترجمان استان مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه می‌شود. برطبق قرارداد فی‌ما‌بین، مترجمان، به‌عنوان بخشی از جامعه‌ی فرهنگی و اهل قلم، می‌توانند در صندوق اعتباری هنر عضو شده و از خدمات و تسهیلات این صندوق استفاده کنند. بیمه بازنشستگی هنرمندان، از جمله خدمات رفاهی صندوق اعتباری هنر است که با تصویب و اجرای این طرح، مترجمان نیز مشمول آن می‌شوند.

دکتر دادبود در پایان اظهار داشت : تمامی اعضای انجمن صنفی مترجمان استان مازندران که دارای کد عضویت مترجمی باشند، با ارائه‌ی سوابق کاری خود و دریافت معرفی‌نامه از انجمن، می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.403 seconds.