.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به قلم شهروند امیرکلایی و در حاشیه کج سلیقگی شهرداری امیرکلا در تبلیغات شهری ؛
« اطلاع رسانی هنرمندانه » حلقه مفقوده فعالیت های فرهنگی در مازندران + عکس
شمال نیوز : اگر تکریم اینگونه است که بهتر است نباشد که سرداران شهید، شهیدان بسیجی و بسیجیان دلاور، شانی عالی دارند و بی نیاز از این سطح نازل از قدردانی هستند ....

شمال نیوز : یک شهروند امیرکلایی نوشت : همزمان با هفته بسیج  برخی دستگاه های اجرایی و مدیران شهری در سراسر کشوربا نصب پوستر و بنر های شایسته، هم در فضای مجازی و هم در میادین ، خیابان ها و بلوارهای شهر، فرارسیدن این هفته را به  شهروندان به ویژه جوانان، یادآور شدند اما متاسفانه برخی با کج سلیقگی شیرینی تبلیغاتی این روزهای حماسی را کمتر کردند .

 

http://www.shomalnews.com/photo/16063673017681891.jpg

همان طور که در عکس دیده می شود شهرداری امیرکلای بابل با آویزان کردن این ماکت های تصاویر شهدای نامدار ازجمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نامش خواب را از فرماندهان داعش و ژنرال های آمریکایی و اسراییل ربوده بود از تیر چراغ برق نهایت کج سلیقگی در حق نام مقدس بسیج روا داشت. اگر تکریم اینگونه است که بهتر است نباشد که سرداران شهید، شهیدان بسیجی و بسیجیان دلاور، شانی عالی دارند و  بی نیاز از  این سطح نازل از قدردانی هستند.


پیشنهاد می کنیم تا ساعاتی دیگر که شبکه های معاند من و تو ، ایران اینترنشنال و سیمای آزادی  این اقدام را دستمایه طنز وتمسخر نکردند، این ماکت ها را بردارید که شهدا نیازی به چنین شکل سخیفی از کار فرهنگی شما ندارند.

تفکر بسیجی و بسیجیان بی ادعا و گمنامان این عرصه بیش از چهاردهه است که در این کشور، خدمات رسانی می کنند و از جبهه جنگ تا عرصه مبارزات فرهنگی و از سنگر سازندگی تا حوزه سلامت را با حضور خود، پررنگ و قرین پیروزی و فتوحات بسیار کردند.

یک بار در سال در هفته اول آذرماه با عنوان  "هفته بسیج"  قرار بر این گذاشته شد تا این تلاش ها برجسته شود و از این سرمایه عظیم اجتماعی قدردانی شود و از این ارتش ارزشمند و بسیج مردم محور در مقام سخن قدردانی  شود، شهردار امیرکلای بابل اگر این کار را نمی تواند به شایستگی و در حد قدر و منزلتی که بسیج و شهدای این حوزه در قلب مردم دارند، انجام دهد، بهتر است هیچ کاری نکند !

البته به نیت خیر شهرداری امیرکلا در راستای این گونه فعالیت ها شکی وجود ندارد اما اولویت « اطلاع رسانی هنرمندانه » که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان قرار گرفت از نکات مهمی است که بیشتر و بیشتر باید مورد توجه مسئولان ، خصوصا مسئولان شهرداری امیرکلا قرار گیرد تا شاهد تکرار این گونه اقدامات نسنجیده نباشیم .

این روزها شاید ضرورت نهادینه کردن « اطلاع رسانی هنرمندانه » بسیار حس می شود و فقدان آن به عنوان حلقه مفقوده امور فرهنگی در استان بیش از پیش نمایان می شود که باید به جد به آن توجه شود .

یک شهروند امیرکلایی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.795 seconds.