.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : صدور مجوز نانوایی در مازندران باید متوقف شود
استاندار مازندران گفت: برای افزایش درآمد و بهبود کسب و کار نانوایی های دولتی ضرورت دارد صدور مجوز نانوایی ها در استان جز در موارد ضروری متوقف گردد و مشکلات حوزه آرد و نان باید طی یک فرآیند زمانی مشخص حل گردد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره  به اینکه کارآیی شهرهای استان در تولید آرد و گندم باید مورد مقایسه، بررسی و ارزیابی قرار گیرد، افزود: در سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال پیش از آن افزایش قابل توجهی داشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه مازندران جزو استان های پر مصرف و وارد کننده در این بخش می باشد، بازاریابی و فروش باید مورد توجه کارخانجات آرد استان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران با عنوان اینکه افزایش کیفیت نان باید هدف اصلی خبازی ها باشد، افزود: ارائه آرد باکیفیت انتظار ما از کارخانجات است و باید در کیفی سازی آرد و میزان ذخیره اضطراری توجه ویژه داشت.

حسین زادگان گفت: برای افزایش درآمد و بهبود کسب و کار نانوایی های دولتی ضرورت دارد صدور مجوز نانوایی ها در استان جز در موارد ضروری متوقف گردد و  مشکلات حوزه آرد و نان باید طی یک فرآیند زمانی مشخص حل شود.

وی یادآور شد: بهسازی و نوسازی نانوایی ها از موضوعات مهم استان است که باید با ارائه تسهیلات بانکی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.‎

استاندار همچنین با تاکید بر برگزاری جلسات شهرستانی وارزیابی عملکرد شهرستان ها یادآور شد: اداره کل صمت، بهداشت واتحادیه ها بر روند کار در این حوزه نظارت جدی داشته باشند.

مازندران دارای پنج هزار و ٥٠٠ واحد خبازی فعال است که بنابر گزارش های رسمی تنها ١٠ درصد آنها دارای درجه کیفی یک بوده و حدود پنجاه درصد نیز حائز پایین ترین رتبه درجه بندی یعنی درجه چهار هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.