.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری / از مهر ماه چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌شود؟
جدول حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با احتساب رقم متناسب سازی از مهرماه اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با تصمیم وزارت کار برای افزایش حقوق کارکنان گفت: به دلیل اینکه این بحث بسیار بحث مهمی است و به شورای عالی کار ارتباط دارد در آینده در مورد آن صحبت می‌شود.

محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت شرکت‌های تحت پوشش وزارت تعاون به‌ویژه شستا اظهار کرد: همان‌طور که مستحضرید یکی از اقدامات دولت بورسی کردن شستا بود و این تصمیم بسیار مهمی بود.

شریعتمداری افزود: مجموعه سود پایان بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان است و سود همه سهامداران خرد بالاتر از ۱۷۹ درصد است تمام سهامداران از این تصمیم سود خواهند برد که تقسیم می‌شود. ما از طریق انتشار اوراق تبعی شرایطی فراهم کنند که در هولدینگ‌های زیرمجموعه سهامداران خرد بتوانند با استفاده از آن نوعی تضمین برای سودآوری در اختیارشان باشد.

وی عنوان کرد: در این زمینه همکاران ما سیاست‌هایی را در پیش گرفتند که شرایطی را فراهم کنند که در سرویس‌های زیر مجموعه سهامداران خرد بتوانند به نوعی تصمیمی برای حداقل سودآوری سهام در اختیار داشته باشند. مجموعه سازمان تامین اجتماعی در طرح شفاف‌سازی این کار را انجام داده تا همواره نسبت به توسعه فعالیت خود و خرید سهام مناسب مورد نیاز مردم فراهم کند.

با مصوبه جدید آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در هیئت دولت، اختصاص ۱۸ میلیارد تومان به این بخش از مهرماه در نظر گرفته شده و به فیش‌های حقوقی بازنشستگان افزوده خواهد شد.

وزیر تعاون در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: آخرین اقدام مربوط به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد بود که هم پرداخت معوقشان انجام شد و هم امر متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق  بازنشستگی فولاد هم مورد تایید قرار گرفت.

شریعتمداری در رابطه با تصمیم وزارت کار برای افزایش حقوق کارکنان گفت: به دلیل اینکه این بحث بسیار بحث مهمی است و به شورای عالی کار ارتباط دارد در آینده در مورد آن صحبت شود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه فعالیت‌های دولت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، آخرین بخش باقی‌مانده در حوزه صندوق دولتی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور بود که دو مشکل داشتند؛ یکی معوقات ماه‌های قبل که بیش از چهار هزار میلیارد منابع برای آن فراهم شد و امروز نیز با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه به عمل آمد برای امر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد ۱۰ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت تا در اولین فرصت ممکن این مورد را هم برطرف کنیم.

 

جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری


باشگاه خبرنگاران جوان نیز نوشت: با توجه به اعلام‌های قبلی و صحبت‌های محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق بازنشستگان این صندوق از مهرماه افزوده خواهد شد. تأمین منابع این افزایش حقوق بازنشستگان از طرف دولت و برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص داده شده است. در ادامه جدول حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با احتساب رقم متناسب‌سازی از همین ماه (مهرماه) اعلام می‌شود.

 

 

 

طبق جدول منتشر شده حقوق بازنشستگان کشوری حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. همچنین با توجه به خبرهای منتشر شده درباره میزان حقوق بازنشستگان لشکری، افزایش حقوق بازنشستگان نیز از بازنشستگان کشوری کمتر نخواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.