.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انعقاد تفاهم نامه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های راهداری مازندران
تفاهم نامه مشارکت ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردید.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در راستای ارتقای ایمنی راه‌های استان  و به منظور مشارکت در تامین منابع مالی پروژه‌های اولویت دار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تفاهم نامه مشارکت ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردید.

 

او افزود: بر اساس این توافق؛ ۳۰ درصد از اعتبار یاد شده از سوی استان و ۷۰ درصد از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور جهت احداث دوربرگردان‌های ضروری، اصلاح نقاط پر تصادف، بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی راه‌ها، بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری تأمین می‌شود.

 

نجفی در ادامه محور‌های مواصلاتی استان را در شمار شریان‌های مهم کشور خواند و بهسازی راه‌های روستایی، تسریع در پیشرفت راه‌ها و شریان‌های اصلی و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل را بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی استان عنوان کرد.

 

او مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را دو سال عنوان کرد و گفت: سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی منطبق بر طرح ارتقای کیفیت راهداری قابل اجرا و با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: قرار گرفتن ظرفیت‌ها در کنار هم، منجر به رفع مشکلات هم استانی‌ها شده و  امیدواریم در امسال و سال ۱۴۰۰، شاهد اجرای پروژه‌های توافق شده به صورت هم افزا و هماهنگ باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.