.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۵ نفر در مازندران قربانی حوادث کار شدند
عباسی گفت: ۵۵ نفر به علت حوادث کار از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در مازندران جان باختند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۵۵ نفر به علت حوادث کار از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در استان جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش داشت.

 

او با بیان اینکه ۴۲ نفر از فوتی‌ها متاهل و بقیه مجرد بودند، افزود: سقوط از بلندی با ۲۵ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد و برق گرفتگی با ۱۶، جسم سخت با ۱۱، سوختگی با ۲ و سایر با یک فوتی در رتبه‌های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

 

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با ۱۳ مورد در مرداد ماه و کمترین آن با ۷ مورد در فروردین ماه ثبت شد.

 

دکتر عباسی ادامه داد: بیشترین سن مرگ ناشی از حوادث کار مربوط به افراد ۴۱ تا ۵۰ سال با ۱۵ فوتی و سن بیش از ۶۱ سال با ۵ فوتی کمترین بود.

کاهش ۱۲ درصدی زخمی حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۳۳۸ زخمی ناشی از حوادث کار از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد کاهش داشت.

 

دکتر عباسی افزود: ۳۲۷ نفر از زخمی‌ها مرد و بقیه زن هستند.

 

او با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان بوده است، گفت: ارزش نهادن به جان انسانها، داشتن برنامه ایمنی در کار، رعایت استاندارد‌ها و قوانین مربوطه، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده از مهمترین راهکار‌ها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.142 seconds.