.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ گذاری حمل کالا در مازندران تغییر کرد
مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به تغییر نرخ گذاری حمل کالا در استان گفت: طرح نرخ گذاری حمل کالا براساس تن - کیلومتر در استان اجرایی شد.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون تعداد ۸۸ هزار و ۴۰۸ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری این استان با نرخ دولتی توزیع شد.

 

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمر در جهت برون‌رفت از مشکلات رانندگان اظهار داشت: رانندگان متقاضی لاستیک از طریق کانون انجمن‌های صنفی کارگری مسافری و باری استان و بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه خود به دفاتر عاملین فروش لاستیک معرفی می‌شوند.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران عنوان کرد: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تأمین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

نجفی تصریح کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این اداره کل اعلام و با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می‌شوند.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه اظهار داشت: در نشست تخصصی مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیونداران کشور و نمایندگان فنی آنان نیز، نرخ شاخص بر مبنای هر تن _ کیلومتر و ضرایب تطبیق مسافت مشخص و به استان‌ها اعلام گردید.

 

وی از اجرای طرح نرخ گذاری حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر خبر داد و گفت: طرح مذکور با رعایت تمامی دستور العمل ها در استان در حال انجام است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.