.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت: بدعهدی بعد از برجام شرایط جدید سرمایه گذاری را در کشور رقم زد
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بدعهدی کشور‌ها بعد از برجام شرایط سرمایه گذاری را در کشور تغییر داد.

به گزارش شمال نیوز،  محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در  برنامه تلویزیونی جهش تولید صدا و سیما مازندران ، گفت: در برنامه ششم توسعه که در حال اجرا است به دنبال رشد ۸ درصدی و سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد دلاری بودیم، اما شرایط بعد از برجام به دلیل بد عهدی برخی کشور‌ها تغییر کرد به همین دلیل راه توسعه با شرایط جدید را در پیش گرفتیم.

 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح آمایش سرزمینی در همه استان ها انجام شده است و در حال جمع بندی هستیم ، گفت: همه استان ها بر اساس شرایط اقلیمی ، نیروی انسانی و صنایع در طرح آمایش سرزمینی به ۹ منطقه تقسیم شدند که دولت به زودی از این طرح رونمایی می کند.

 

او افزود: در سفر رئیس جمهور به مازندران بهره برداری از ۴۹ طرح با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری قرار بود به سرانجام برسد که تاکنون هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان پرداخت شده، اما همه طرح‌ها تمام نشده است.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: غیر از طرح‌های عمرانی طرح‌های تولیدی نیمه تمام نیز در مازندران وجود دارد که مقرر شد تا پایان امسال با برنامه جهش تولید از منابع دولتی و غیر دولتی ۱۴۰۰ میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص یابد.

 

معاون رئیس جمهور تعداد این طرح‌ها را ۱۸ طرح تولیدی در بخش‌های کشاورزی، خدماتی و صنعتی اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۸۰۰ شغل ایجاد و ۶۳۹۰ میلیارد تومان ارزش افزوده تولید می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.