.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد ممنوعیت سفر به مازندران در تاسوعا و عاشورا
استاندار مازندران گفت: پیشنهاد ممنوع شدن سفر در تاسوعا و عاشورا به مازندران به ستاد ملی مقابله کرونا ارایه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست ستاد مقابله با کرونا استان با بیان اینکه پیشنهاد ممنوع شدن سفر به مازندران در تعطیلات منتهی به تاسوعا و عاشورا به ستاد ملی مقابله به کرونا ارسال خواهد شد، از مسافران و افراد غیر بومی که در استان خانه دارند خواست تا در ایام محرم به خصوص روز‌های تاسوعا و عاشورا به مازندران سفر نکنند.

 

او افزود: مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و با توجه به تعطیلی سواحل، پارک‌ها، هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها اصلا آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نیست.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه شرایط مازندران به دلیل وجود چهار هزار هیات مذهبی و برگزاری مراسم سنتی پذیرایی از عزاداران در همه روستا‌ها خاص است، ادامه داد: اگر در این ایام نکات بهداشتی به درستی رعایت نشود استان مازندران حتما در آینده با بحران کرونایی مواجه خواهد شد.

 

حسین زادگان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا هرگونه پذیرایی در مراسم عزاداری محرم ممنوع است و نذورات نیز در تکایا جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی در همان منطقه بین مستمندان توزیع می‌شود.

 

او با بیان اینکه پایگاه جمع آوری نذورات محرم با هماهنگی سپاه، بسیج و با همکاری دهیاران در حال شکل گرفتن است، از مردم خواست تا نذورات محرم را تحویل این پایگاه‌ها بدهند.

 

استاندار مازندران از فرمانداران خواست روستا‌هایی که هر ساله مراسم عزاداری در آن به صورت ویژه و با تجمع زیاد مردم برگزار می‌شود شناسایی و پروتکل‌های بهداشتی به صورت مکتوب به هیات‌ها اطلاع رسانی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 22 مرداد 1399
استاندار مازندران اولاازوروردمسافران جلوگیری گردد ثانیاجادههارابرای ورود وخروج مسافران راحت وامن ویکطرفه نکنند ثالثا مکانهای تفریحی وگردشگری وساحلی رابسته وازورود افرادجلوگیری شود ..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.491 seconds.