.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵ حفار غیرمجاز میراث فرهنگی در کلاردشت دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از دستگیری پنج نفر از حفاران غیرمجاز در شهرستان کلاردشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدرضا کردان  با اشاره به دستگیری پنج حفار غیرمجاز میراث فرهنگی در کلاردشت اظهار داشت: در پی تعامل و مشارکت مردمی، مبنی بر حضور افراد مشکوک، مأمورین یگان حفاظت همراه عوامل انتظامی با دستور از مقام قضائی عازم منطقه شدند.

 

وی افزود: این مأموران پس از تائید صحت‌وسقم خبر مبنی بر انجام حفاری در منطقه‌ای از روستای مجل این شهرستان، عوامل این حفاری را شناسایی کرده و توانستند طی یک عملیات مشترک در منطقه اعلام‌شده، پنج نفر، را دستگیر کنند.

 

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران با اشاره کشف و ضبط ادوات حفاری در این عملیات، گفت: افراد دستگیرشده و خودروی متهمان برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

سرهنگ کردان ضمن تشکر از همراهی نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تصریح کرد: شماره تلفن ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ و سامانه ۰۹۶۶۲ به شکل شبانه‌روزی، آماده دریافت اخبار و گزارش‌ها در خصوص جرایم علیه میراث فرهنگی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.