.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات پزشکی کرونایی در مازندران
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان از آمادگی وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات پزشکی کرونایی در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر ناصحی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان در حاشیه دیدار با خانواده شهید سلامت طهماسبی در محمودآباد، گفت: با دستور وزیر بهداشت یک تیم کارشناسی به مدت  سه روز از بیمارستان‌های مازندران که بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در آنجا بستری هستند بازدید کرده و عملکرد، تجهیزات و امکانات این بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

 

او با بیان اینکه اطلاعات دریافتی احصاء شده از مراکز درمانی مورد نظر به وزیر بهداشت منعکس می‌شود افزود: وزیر بهداشت تاکید کرد در صورت نیاز  مازندران به تجهیزات و امکانات حفاظتی و حتی اعتبار برای مقابله با ویروس کرونا، این امکانات و تجهیزات و اعتبار در کمترین زمان به این استان اختصاص داده می‌شود.

 

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مازندران و گلستان پس از ورود به استان با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیام تسلیت وزیر بهداشت را به خانواده دکتر طهماسبی شهید مدافع سلامت و رییس فقید بیمارستان امام خمینی (ره) آمل ابلاغ کرد.

 

وی بعد از این دیدار به همراه خانواده شهید بر سر مزار جهت قرائت فاتحه حضور پیدا کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.