.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زارعی با اشاره به مشکلات مراکز تولیدی ساری تاکید کرد:
عزم کمیسیون تخصصی‌های بهارستان برای رفع معضل تولید / کاهش نرخ بیکاری در ساری با آمایش تولید
شمال نیوز : نماینده ساری گفت : کمیسیونهای تخصصی مجلس مقرر است که برطبق آمایش ظرفیت تولیدی استان های مختلف در کشور، مشکلات صنایع تولیدی را رصد و برای حضور پر قدرت در جریان تولید رفع کنند.
عزم کمیسیون تخصصی‌های بهارستان برای رفع معضل تولید / کاهش نرخ بیکاری در ساری با آمایش تولید

شمال نیوز:  نماینده مردم در مجلس بابیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در پی رفع معضل مراکز تولید در سرتاسر کشور هستند،گفت: رفع معضل مراکز تولید ساری با آمایش موقیعت تولید در  ساری امکان پذیر است.

به گزارش شمال نیوز، منصور علی زارعی در گفت‌ و گویی درباره وضعیت واحدهای  تولیدی در ساری،گفت: ساماندهی صنایع تولیدی در کمیسیون های تخصصی  مجلس در حال پیگیری است تا نه تنها مشکلات مراکز  تولیدی در ساری مرتفع شود بلکه بتوان بطور کامل معضلات صنایع  تولیدی را  مرتفع کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای بهبود شرایط صنایعی تولید می‌بایست نگاه را تغییر دارد، بطور  مثال می بایست جریان تولید رافنی تر لحاظ کرد تابتوان  نتیجه مناسبی در  روند  تولید کسب کرد تا  بتوان از تمام توان تولید در  حوزه مراکز صنعتی بهره برد.

 وی ادامه داد: کمیسیونهای تخصصی مجلس مقرر است که برطبق آمایش ظرفیت تولیدی استان های مختلف در کشور، مشکلات صنایع تولیدی را رصد و برای  حضور پر قدرت در جریان تولید رفع کنند.

 زارعی افزود: توسعه مراکز صنایع تولید در ساری رابطه مستقیم با توسعه فرصتهای اشتغال پایدار دارد بنابراین امیدواریم باتوجه به اهتمامی که مجلس دارد، بتوان  با رفع مشکلات مراکز تولید در سرتاسر کشور، بنیه اقتصادی کشور را تقویت کرد.

 وی ادامه داد: تقویت مراکز تولید در کاهش نرخ بیکاری برکسی پوشیده نیست و از همین رو میتوان  با آمایش تولید به طریق گسترده در گام نخست مشکلات مراکز تولیدی را شناسایی کرد و سپس با برنامه ریزی اقتصادی معضلات را مرتفع کرد تا بتوان در سال جهش تولید، معضلات تولید کنندگان را به طریق ریشه ای مرتفع کرد.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در پی رفع معضل مراکز تولید در سرتاسر کشور هستند یادآور شد: رفع معضل مراکز تولید ساری با آمایش موقیعت تولید در ساری امکان پذیر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.988 seconds.