.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظارت‌ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی در عباس آباد باید سختگیرانه‌تر شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عباس آباد گفت: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان باید سختگیرانه‌تر شود.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سیده عالیه علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عباس آباد در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان  از روند افزایش شیوع ویروس کرونا و ابتلای برخی از مردم عباس آباد به بیماری کووید-۱۹ ابراز نگرانی کرد و گفت: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل بهداشتی در این شهرستان باید سختگیرانه‌تر شود.

 

او افزود:این شهرستان به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و حضور غیرمتعارف مسافران از وضعیت عادی خارج و به قرمز تبدیل شده است.

 

علوی گفت: ۲۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان عباس آباد و سایر بیمارستان اطراف این شهرستان بستری هستند.

 

مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عباس آباد افزود: در یک هفته اخیر چهار نفر از شهروندان عباس‌آباد به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند در حالی که این شهرستان پیش از این فوتی ناشی از این ویروس نداشت.

 

علوی گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و مهار آن کارشناسان و بازرسان بهداشتی از برخی از واحد‌های صنفی مانند جایگاه‌های سوخت، دفاتر پیشخوان، مراکزپذیرایی، مطب‌ها، سردخانه‌ها، بیمارستان و مراکز درمانی بازدید کردند.

 

او افزود: از مجموع ۹ هزار و ۱۵۵ مورد بازدید انجام شده از مراکز عمومی در موج دوم کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد اخطار داده شده  و ۲۹ واحد صنفی نیز پلمب شده است.

 

مدیر شبکه بهداشت، درمان شهرستان عباس آباد با بیان این نکته که ساعات شب نظارتی به آن شکل از واحد‌های صنفی پرخطر در این شهرستان نمی‌شود، افزود: در این حوزه اداره صنعت، معدن و تجارت با همه کاستی‌ها باید این موضوع را جدی پیگیری کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.