.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش میانگین سن ابتلا به کرونا
میانگین سن ابتلا به کووید ۱۹ در موج دوم حدود ۱۰ سال کاهش یافته است.

به گزارش شمال نیوز، دکتر ابراهیم ناظریان رئیس بیمارستان شهید رجایی تنکابن با بیان اینکه به نظر می ‎رسد شهروندان تنکابنی موج دوم این همه‎گیری را چندان جدی نگرفته‎اند، گفت: میانگین سن ابتلا به کووید ۱۹ با تغییرات ژنتیکی این ویروس، حدود ۱۰ سال کاهش یافته و ابتلای زنان باردار، کودکان و افراد سالم و ورزشکار که هیچ‌گونه بیماری زمینه‎ای نداشتند نگران‏‌کننده است.

 

او از ابتلای ۲۰ نفر از کادر درمان این شهرستان به کووید ۱۹ خبر داد و افزود: ۴ نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند و بقیه در قرنطینۀ خانگی و مرخصی استعلاجی به سر می‎برند.

 

دکتر ابراهیم ناظریان دغدغه اصلی این روز‌ها را درگیری پرسنل و کادر درمان با بیماری و نیاز به حضور نیرو‌های داوطلب دانست و ادامه داد: نهاد‌های مختلف در موج اول این بیماری کمک‎های بسیار خوبی به سیستم درمانی کردند که متأسفانه تاکنون و با وجود نیاز بیشتر، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

او  بر لزوم توجه خیرین برای تأمین مواد غذایی در بیمارستان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در زمینۀ تأمین تجهیزات و امکانات کمبودی وجود ندارد، امّا با توجه به حضور نداشتن همراهان بیمار در بخش‌ها در بخش تغذیه بیماران و تأمین میان وعده‎ها نیازمند توجه بیشتری هستیم.

 

رئیس بیمارستان شهید رجایی تنکابن،گفت: امکانات مداوای بیماران در این مرکز وجود دارد و با توجه به تأمین دارو‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، نیازی به انتقال بیماران به مراکز خصوصی و سایر شهر‌ها نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.