.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باند ۱۷ نفره سارقان موتورسیکلت در رامسر متلاشی شد
فرمانده انتظامی رامسر از متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت و دستگیری و کشف موتور سیکلت های سرقتی در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: ۱۷ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علی قیصری با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان رامسر و احتمال اینکه سرقت‌ها به صورت باندی و سازمان یافته و زنجیره‌ای باشند گفت: متصور بود موضوع افزایش سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان رامسر در کمیسیون مبارزه با سرقت با مطرح و در برابر تدابیر فرماندهی محترم مصوب گردید که کلیه پرونده‌ها به صورت یکپارچه جهت رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شود.

 

وی افزود: پس از وصول تعداد ۱۶ فقره پرونده و تجمیع شکایات و گزارشات تیم تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و پرونده‌ها در سیر تحقیقات قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی رامسر تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی مأمورین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان رامسر با تلاش شبانه روزی تعقیب و مراقبت، نهایتاً مخفیگاه متهمین شناسایی و در چندین مرحله عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری اعضای باند ۱۷ نفر از سارقین شدیم.

 

وی ادامه داد همچنین در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمین تعداد ۱۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و تعداد ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق و مقدار ۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و مقدار ۷۶۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و خارجی کشف و ضبط شد که متهمان با قرار قانونی مناسب به زندان معرفی و برای تکمیل تحقیقات تحت نظر پلیس آگاهی شهرستان رامسر قرار گرفتند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.