.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بستری بودن 628 بیمار مبتلا به کرونا در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۶۲۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

به گزارش شمال نیوز،  پنجمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران درحالی می‌گذرد که  مازندران وضعیت هشدار را پشت سر گذاشته و آژیر کرونایی در هفت شهر مازندران به صدا درآمده است.

 

 

یک ماه قبل شرایط زرد کرونایی در مازندران حاکم بوده و تغییر رفتارهای بهداشتی و سفرهای غیرضروری و حضور مازندران موجب شد تا این روزها شاهد وضعیت نگران کننده و افزایش مبتلایان به کرونا در استان باشیم.

 

 

براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی ستاد ملی قرارگاه کرونا در استان شهرهای مازندران دوباره جولانگاه این ویروس خطرناک شده است و روند صعودی بیماران مبتلا و بستری را در استان هستیم.

 

 

درحالی مازندران وضعیت هشداری را پشت سر می‌گذارد که سیستم درمانی پاسخگوی نیازهای بیماران نیست و باید بدانیم شرایط متفاوتی را داریم پشت سر می‌گذاریم.

 

 

استان مازندران که در فروردین ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت که در چند ماه گذشته میزان اپیدمی به تدریج کاهش پیدا کرد ولی در چند هفته اخیر به دلیل عدم توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی و سفرهای غیرضروری شاهد افزایش معنادار بیماران هستیم که روزهای هشدار کرونایی و شرایط تلخ گذشته را پشت سر می‌گذارد.

 

 

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 

 

وی افزود: همین مدت تعداد ۱۰۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۶۲۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

 

 

این مسوول با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان‌های آمل، بهشهر، سوادکوه، محمودآباد و نوشهر همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برند، تصریح کرد: رامسر در وضعیت نارنجی قرار دارد که در صورت انجام نگرفتن اقدامات لازم به وضعیت قرمز تبدیل خواهد شد.

 

 

موسوی در پایان گفت: استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری در پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ بسیار ضروری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.