.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد صریح نماینده بابل از بی عدالتی در تخصیص اعتبارات در کشور ؛
سعادتی : نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است!
شمال نیوز : نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است....

اعمال قوانین سختگیرانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی/ توسعه راه‌های ...

 

شمال نیوز: نمایننده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ماز ، مهدی سعادتی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس بابیان اینکه اولویت مجلس، برخورد بی‌رحمانه با مفاسد اقتصادی است، اظهار داشت:هیچ اختلاف و وحدت شکنی را در برنامه کاری نداریم و برای حفظ منافع ملی و شهرستان وحدت و همدلی را سر لوحه کارمان قرار دادیم.

 
وی با انتقاداز اینکه ۸٠ درصد بودجه انزلی تا گلوگاه توسط نوبخت در گیلان هزینه شد، افزود:عقب‌ماندگی بابل در زیرساخت، بسیار گسترده بوده و باپیگیری مشترک همکار خوبم دکتر کریمی در صدد تخصیص اعتبارات در این حوزه هستیم.

سعادتی خاطرنشان کرد:از نمایندگان قبلی تشکر می‌کنم وباید یاد آور شوم که در انتخابات گذشته مردم ما به دنبال یک تغییر و تحول بودندوشهرستان بابل که دومین شهرستان پرجمعیت‌ در شمال کشور پس از رشت است دارای عقب ماند گی های فراوانی است و تعیین ضرب‌العجل ساخت تصفیه‌خانه که به اشتباه اینطور ساخته شد، از عمده برنامه‌های ما است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سه موضوع مهم عدالت، مسائل اقتصاد و معیشت و مسائل فرهنگی موضوعاتی بود که مورد اهتمام مقام معظم رهبری بوده وقطعا یکی از اولویت‌های مجلس برخورد بی‌رحمانه و شجاعانه مقابل مفاسد اقتصادی است.

نماینده بابل با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص بودجه گفت: از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.