.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده نوشهر و چالوس اعلام کرد :
اعلام تعداد اعضای فراکسیون اقلیت مجلس یازدهم / مستقلان و اصلاح‌طلبان دور یک میز
شمال نیوز : این نماینده اصلاح‎طلب مجلس در خصوص زمان تشکیل این فراکسیون گفت: در آغاز ماه دوم شروع به کار مجلس این مسائل بررسی می‎شود. صحبت‎های مقدماتی انجام شده و یک جلسه هم در این خصوص برگزار شده است ....
اعلام تعداد اعضای فراکسیون اقلیت مجلس یازدهم / مستقلان و اصلاح‌طلبان دور یک میز

شمال نیوز: هرچند طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، افراد می‎توانند در قالب گروه‌های 9 نفره اقدام به تشکیل فراکسیون کنند اما ترجیح این دسته از نمایندگان همگروه شدن با مستقلین مجلس است.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی محسنی بندپی از نمایندگان اصلاح‌‌طلب مجلس یازدهم، در خصوص برنامه‎ای که این جریان برای تشکیل فراکسیون دارد، بیشتر تأکید به حل مشکلات مردم جدای از دسته‎بندی سیاسی نمایندگان دارد.

او  گفت: آنچه که در مجلس یازدهم دارای اهمیت است و هم اصولگرایان و هم اصلاح‎طلبان و مستقلین قرار است به آن بپردازند، دغدغه‎های مردم است. بیشتر از آنکه نگاه‎های حزبی و جناحی و سیاسی در مجلس یازدهم غالب باشد دغدغه‎های مردم باید حرف اول را بزند.

نماینده نوشهر در مجلس از مشارکت کم مردم در انتخابات مجلس یازدهم به عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل توجه یاد کرد و گفت: در 41 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، این میزان از مشارکت را نداشته‎ایم و باید ببینیم که چه شد در انتخابات سال 98 نتوانستیم مردم را برای حضور در پای صندوق‎های رأی راضی کنیم. محسنی بندپی یکی از دلایل چنین اتفاقی را نارضایتی مردم دانست و ادامه داد: این اتفاق به این علت رخ داده که همواره نگاه‎های جناحی و سیاسی ما بر نیازهای مردم غالب شده بود.

او در پاسخ به این سؤال که کار تشکیل فراکسیون به کجا رسیده، گفت: قرار است که فراکسیون مستقلین تشکیل شود. ولی در خود این فراکسیون هم به‌جای نگاه سیاسی و جناحی، اولویت اصلی، دغدغه‎های مردم و معیشت و اشتغال جوانان است. او تأکید کرد: فکر کنم دیگر وقتش است که رنگ و لعاب فعالیت‎های سیاسی و جناحی کمتر شود و به خواسته‎‌های مردم برسیم.

محسنی بندپی در مورد نام فراکسیون جدیدی که قرار است اصلاح‎طلبان مجلس در آن حضور یابند هم گفت: نام فراکسیون در مجلس گذشته مستقلین ولایی بوده که قرار است همان را تقویت کنیم.

اصلاح‎طلبان تقریباً 16 نفر هستند که اگر آن را در یک مقیاس 290 نفره قرار دهیم شاید 5 درصد جمعیت مجلس را تشکیل ‎دهند. بنابراین خیلی از لحاظ آماری، تعداد معناداری نیستیم.

این نماینده اصلاح‎طلب مجلس در خصوص زمان تشکیل این فراکسیون گفت: در آغاز ماه دوم شروع به کار مجلس این مسائل بررسی می‎شود. صحبت‎های مقدماتی انجام شده و یک جلسه هم در این خصوص برگزار شده است.ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.