.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از عدم پاسخگویی مسئولان ؛
تحصن صنفی کارمندان و دانشجویان غیرانتفاعی شمال آمل در مقابل این دانشگاه
شمال نیوز : دبیر شورای صنفی دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل افزود: مسئولین دانشگاه هیچ قولی برای بهبود اوضاع به ما ندادند و مقداری فضا را امنیتی کردند.....

شمال نیوز: دبیر شورای صنفی دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل از تحصن تعدادی از کارمندان و دانشجویان این دانشگاه به دلیل اخراج ۷۰ درصد کارمندان و عدم کاهش شهریه ترم جاری خبر داد.

کارمندان و دانشجویان غیرانتفاعی شمال آمل در مقابل این دانشگاه تحصن کردند

 

امیررضا حسینی، دبیر شورای صنفی دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، از اعتراض دانشجویان و کارمندان این دانشگاه پیرامون اتفاقات پیش آمده و تصمیمیات اخیر مسئولین دانشگاه گفت: امروز ۱۹ خرداد جمعی از دانشجویان و کارمندان دانشگاه غرانتفاعی شمال آمل به دلیل اخراج ۷۰ درصد از کارمندان، بی تفاوتی دانشگاه به درخواست دانشجویان مبنی بر کاهش شهریه به دلایل شرایط موجود و کیفیت پایین کلاس‌های مجازی در مقابل دانشگاه تحصن کردند.

  حسینی گفت: تا به الان این تحصن نتیجه‌ای نداشته است. معاونین دانشگاه به جمع دانشجویان آمدند و جویای مسائل شدند، اما پاسخی نداشتند. در نهایت در انتظار جلسه هیات امنا دانشگاه هستیم.

  دبیر شورای صنفی دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل افزود: مسئولین دانشگاه هیچ قولی برای بهبود اوضاع به ما ندادند و مقداری فضا را امنیتی کردند.

  وی در پایان گفت: رئیس دانشگاه در آخر قول برگزاری جلسه در روز چهارشنبه هفته جاری را با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی داد تا به موضوعات رسیدگی کند.     کارمندان و دانشجویان غیرانتفاعی شمال آمل در مقابل این دانشگاه تحصن کردند    
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.