.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رئیس پلیس آگاهی مازندران ؛
کشف ۱۴ دستگاه خودروی احتکار شده در مازندران
شمال نیوز : وی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این خودروها ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با دستور مرجع قضائی این پارکینگ‌ها پلمب شد .....
کشف ۱۴ دستگاه خودروی احتکار شده در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف و ضبط ۱۴ خودروی احتکار شده به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اشاره به کشف و ضبط ۱۴ دستگاه خودرو احتکار شده به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در مازندران، افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با احتکار خودروهای صفر کیلومتر در سطح این استان، مأموران پلیس آگاهی شهرستان‌های «بابل، محمودآباد و چالوس» با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس موفق به کشف محل دپوی خودروهای احتکاری در سطح این شهرستان‌ها شدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی طی چند مرحله عملیات در این شهرستان‌ها با شناسایی سه پارکینگ و محل پارک این خودروهای صفر کیلومتر ۱۴ دستگاه خودرو سواری پراید، وانت پراید، سمند، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ را کشف کردند.

وی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این خودروها ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با دستور مرجع قضائی این پارکینگ‌ها پلمب شد . mehr


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.