.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار مراسم روز قدس، نمازجمعه و نماز عید فطر در مازندران
شمال نیوز: مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران درباره برگزاری مراسم روز قدس، نمازجمعه و نماز عید فطر،توضیاتی داد.
اخبار مراسم روز قدس، نمازجمعه و نماز عید فطر در مازندران

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام انتظاری مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور در خصوص برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید گفت: استان مازندران تا این لحظه در فهرست مناطق سفید اعلام نشده و به همین دلیل این هفته نیز نماز جمعه در استان برگزار نخواهد شد.

وی در خصوص مراسم روز قدس در استان نیز گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی ابتلای مومنان روزه دار به این ویروس، راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان بصورت تظاهرات و کاروان خودرویی برگزار نمی‌شود و سخنرانی رهبر معظم انقلاب، راهبرد‌های پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم، تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد کرد.



حجت الاسلام انتظاری گفت: روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۲ به وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهند گفت که این برنامه به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش می‌شود.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ادامه داد: نماز عید سعید فطر امسال، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها در مساجد شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار می‌شود و در مصلی‌ها اقامه نخواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.