.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران،گفت: همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم و ارتقا امنیت بسیار موثر است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی، تعامل دستگاه قضایی و انتظامی را ضامن امنیت اجتماعی دانست و گفت: تعامل دو جانبه نیروی انتظامی و دادگستری امری اجتناب ناپذیر بوده و زمینه ساز تحقق امنیت پایدار در جامعه در کاهش بسیاری از جرایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید با افرادی که نظم عمومی را بر هم می‌زنند برخورد قانونی، بازدارنده و عبرت آموز صورت گیرد، افزود: حضور به موقع و سرعت بخشی نیروی انتظامی در صحنه‌ها و تحویل به موقع افراد هنجار شکن و مخلان نظم و امنیت جامعه برای اعمال قانون در مجموعه قضایی می‌تواند ثمر باشد.

حجت الاسلام اکبری گفت: نیروی انتظامی در بخش اجرای احکام و جلب محکومین همیار و کمک دستگاه قضایی است و در صورتی که قوی و محکم در کنار دستگاه قضایی باشد شاهد احقاق حق مردم و برقراری نظم، آرامش و آسایش در جامعه خواهیم بود.


رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به آمار بالای بعضی از جرایم در استان، افزود: آسیب شناسی و علت یابی در این موضوع مهم در جلسات مشترک بین دو مجموعه امری ضروری است که می‌توان با جلسات، همفکری و همیاری در این خصوص گام‌های مثبت و موثری در استان داشته باشیم.

در این دیدار حجت الاسلام اکبری ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های سردارمیر فیضی فرمانده سابق انتظامی، انتصاب سردار میرزایی به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان مازندران را تبریک گفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.