.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهارشنبه این هفته ؛
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری چهارشنبه این هفته برگزار می شود.

به گزارش جهانی خبر_صدا و سیما؛ مجلس شورای اسلامی هفته جاری در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسات علنی خواهد داشت و جلسه روز چهارشنبه رسماً آخرین جلسه علنی در دوره دهم قانونگذاری خواهد بود.
بررسی لایحه تجارت برگشت داده شده از شورای نگهبان، بررسی طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، لایحه ایجاد ۷ منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی، طرح اصلاح ماده‌ای از قانون مدیریت خدمات کشوری، طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در دستور کار روز دوشنبه صحن علنی مجلس است.

نمایندگان مجلس همچنین قرار است در این سه جلسه باقیمانده از دوره دهم قانونگذاری، برخی از طرح‌ها و لوایح از جمله طرح تنقیح قوانین انتخاباتی کشور، طرح تنقیح قوانین حوزه معدن، طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما، طرح دهیاری‌ها و نیز لوایحی همچون لایحه مشارکت عمومی - خصوصی، لایحه تعیین تکلیف اموال دهکده رضوی، لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش و نیز تعدادی از لوایح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی را بررسی و به تصمیم گیری نهایی بگذارند.

همچنین در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی، به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد بررسی سانحه سقوط هواپیمای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان مسیر تهران - یاسوج، گزارش تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی - ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر، گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره شده است.

در این حال مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت خواهد بود که در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.