.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراز خرسندی یوسف‌نژاد از ممنوعیت ۵ ساله شکار در شمال
نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه شکار و تیراندازی نه تنها در شمال بلکه در کشور باید ممنوع شود بر ضرورت افزایش مجازات صید و شکار غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ابراز خرسندی از ممنوعیت 5 ساله شکار و تیراندازی در جنگل‌های شمال، گفت: نظارت بر شکار در کنار ممنوعیت شکار باید افزایش یابد البته از ممنوعیت شکار نه تنها در شمال کشور بلکه در کشور استقبال می‌کنیم و به طور حتم این مهم باید در دستور کار قرار گیرد زیرا نسل بسیاری از پرندگان و حیات وحش به دلیل صید و شکار بی‌رویه در معرض انقراض است.
علی اصغر یوسف نژاد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: از سازمان حفاظت محیط زیست انتظار می‌رود ضمن رعایت قانون، تلاش مناسبی را برای تامین تجهیزات و امکانات برای یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانان داشته و همچنین نسبت به جذب نیروی انسانی متخصص و ماهر اقدام کند.

وی با انتقاد از اینکه تعداد محیط‌بانان پاسخگوی حفاظت از عرصه‌های طبیعی و حیات وحش نیست، تصریح کرد: مجلس دهم گام بزرگی برای تعیین تکلیف لایحه حمایت از محیط‌بانان برداشت و انتظار می‌رود حمایت‌ها از محیط‌بانان و یگان حفاظت محیط زیست افزایش و این نیروها به امکانات و تجهیزات پیشرفته تجهیز شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم استفاده از تکنولوژی پیشرفته را در حفاظت بهتر از حیات وحش موثر دانست و گفت: استفاده از روش‌های نوین و علمی به جای روش‌های سنتی برای حفاظت از گونه‌های در معرض انقراض و زیستگاه‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

یوسف نژاد بر ضرورت اجرای درست قوانین محیط زیست تاکید کرد و ادامه داد: مجازات‌های فعلی پاسخگو نیست بنابراین نیاز است مجازات‌های متعدیان به محیط زیست و شکار و صید غیرمجاز افزایش یابد./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.