.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد حادثه ناوچه کنارک را تسلیت گفت
محمود احمدی‌نژاد در اطلاعيه‌ای جان باختن ١٩ تن از مدافعان وطن در حادثه اصابت موشک به ناوچه کنارک را تسلیت گفت و خواستار اتخاذ تدابیری برای تضمین عدم تکرار اینگونه حوادث شد.

شمال نیوز: محمود احمدی‌نژاد در اطلاعيه‌ای جان باختن ١٩ تن از مدافعان وطن در حادثه اصابت موشک به ناوچه کنارک را تسلیت گفت و خواستار اتخاذ تدابیری برای تضمین عدم تکرار اینگونه حوادث شد.

پيام تسلیت دکتر احمدی‌نژاد به مناسبت جان باختن شماری از غیور مردان مدافع وطن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله و انا إلیه راجعون

یک بار دیگر با وقوع حادثه‌ای تأسف‌بار و غم‌انگیز، جمعی از مدافعان مرزهای ایران عزیز جان شیرین خود را از دست دادند که بر اثر آن قلوب مردم ایران جریحه‌دار شد و خانواده‌هایی را داغدار کرد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، همدردی عمیق خود را در مصیبت جان باختن ۱۹ تن از جوانان غیور وطن در حادثه اصابت موشک به ناوچه کنارک با خانواده های داغدار ابراز می‌دارم و از خداوند متعال برای جان باختگان عزیز این سانحه، علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم و برای بازماندگان آنان نیز صبر و اجر خواستارم.

مجدّانه از مقامات مسئول بویژه نهادهای نظارتی و قضایی انتظار دارم با رسیدگی دقیق به این ماجرا و مشخص نمودن دلایل بروز آن و اطلاع‌رسانی کامل به مردم، با عوامل مؤثر در وقوع این حادثه دردناک برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

تکرار خطای انسانی در وقوع حوادثی از این دست قابل پذیرش نیست. مقامات تصمیم‌گیرنده باید تدابیری اتخاذ نمایند که تضمینی بر تکرار نشدن اینگونه سوانح باشد.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.