.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظفری : 8 تیم سیار کاهش آسیب اعتیاد در مازندران فعالیت می کنند
۸ تیم سیار کاهش آسیب اعتیاد در مازندران فعالیت می کنند

شمال نیوز: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از فعالیت هفت مرکز کاهش آسیب اعتیاد در شش شهر استان خبر داد و گفت: هشت تیم سیار نیز در این راستا خدمات دهی می کنند.

به گزارش شمال نیوز، احمد مظفری در بازدید از مراکز کاهش آسیب اعتیاد در ساری با اشاره به ضرورت فعالیت این مراکز گفت: اقدامات این مراکز در روند درمان معتادان و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثر بخش است.

مظفری تأکید کرد: مراکز گذری کاهش آسیب یا DICبا ارائه آموزش‌های لازم تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، اهدا پوشاک و تحویل غذای گرم، ویزیت رایگان پزشک کمک بزرگی به کاهش آسیب کرده و خطر ابتلاء به بیماری‌های ایدز، هپاتیت را کاهش می‌دهند.

وی یکی از خدمات مهم این مراکز را اعزام تیم‌های امدادرسان یا سیار و مشاوره به معتادان تزریقی اعلام کرد و گفت: خدمات این مراکز به افراد کارتن خواب و گرفتار بیماری اعتیاد باید توسعه یابد و دانشگاه‌های علوم پزشکی و بهزیستی نظارت بیشتری بر فعالیت این مراکز داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از فعالیت هشت تیم سیار و دو مرکز و گرم خانه در این زمینه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

مظفری در پایان ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در مرکز پرستو از دست اندر کاران این مرکز تقدیر نمود و گفت: تلاش در راه کاهش آسیب‌های اجتماعی جهادی بزرگ و خدمتی ارزشمند به جامعه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.