.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۱۱۱ موتور سوار در مازندران
شمال نیوز: ۱۱۱ موتور سوار پارسال در حوادث رانندگی مازندران جان باختند.
 مرگ ۱۱۱ موتور سوار در مازندران

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تعداد کشته شدگان موتور سوار‌ها در حوادث ترافیکی پارسال را ۱۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشت.

وی افزود: بر اساس آمار مراکز بابل با ۱۷، بهشهر و ساری هر کدام با ۱۶ نفر بیشترین شهر و رامسر، سوادکوه و نور هر کدام با یک نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید.

عباسی گفت: ماه‌های خرداد با ۲۱، مرداد با ۱۲ و شهریور با ۱۱ مورد بیشترین و کمترین آن در ماه‌های فروردین، آذر، دی و بهمن هر کدام با ۶ مورد ثبت شده است.

۲۱ تا ۲۰ سال بیشترین سن حادثه دیدگان تصادف موتور سیکلت


علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوار‌ها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۲۱ تا ۲۰ سال با آمار ۲۵ فوتی است و کمترین گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با ۲ فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت ۸۳ نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی و ۲۸ نفر در محور درون شهری، افزود: ۶۲ نفر در بیمارستان و ۴۸ نفر در محل حادثه فوت کردند.

عباسی گفت: بر اساس بررسی انجام شده از ۱۱۱ مورد فوتی موتور سواران ۵۶ مورد با سواری، ۱۳ مورد با وانت بار، ۱۷ مورد با کامیون، موتور با ۶، واژگونی ۶، برخورد با شی ثابت ۱۰ و سایر با ۳ مورد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: شایعترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در پارسال بود.

وی گفت: امید می‌رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آمار تصادفات موتورسواران باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.983 seconds.