.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باور نمی کنید گوگل ارث چه تصاویری را ثبت کرده است! +تصاویر

کریستف کلمب و فردیناند ماژلان احتملا نسبت به اکتشافات جدید حس خوشایندی نداشته باشند، آن‌ها با جان خود اکتشافاتی را انجام می‌دادند و امروزه از روی یک صندلی در خانه اکتشاف صورت می‌گیرد. بله دقیقا از روی یک صندلی و از طریق تصاویر ماهواره‌ای با وضوح بسیار بالا و ابزارهایی مثل گوگل ارث این امکان برای هرکسی فراهم شده است که کاوشگری در هرکجای جهان با اتصالی اینترنتی باشد. این تکنولوژی جدید همچنین باعث ایجاد اطلس‌های قرن 21 نیز شده است. البته این موضوع فقط برای ماجراجویی نیست، تکنولوژی جدید به دانشمندان برای پیدا کردن آثار تاریخی و همچنین به پلیس برای پیداکردن کِشت‌های غیر قانونی کمک کرده است. در این مطلب لست سکند چند نمونه را به شما معرفی می‌کنیم.

 

دایره‌های چیدن محصول

1.jpg

​​​​​​​​شاید تکنولوژی فقط بتواند حلقه چیدن محصول در یک مزرعه ذرت در اورگان را نشان دهد. این شکل در سال 2006 برای جشن گرفتن دانلود 50 میلیون نسخه از مرورگر فایرفاکس تولید شده است.

آزمایش موشک؟

Go8WYx5bIETvCstNlMRPb8YT8DjLlWz7yQGhBSGm.jpg

​​​​​​​​گوگل ارث نمونه‌های زیادی از هواپیماها، بالگردها و حتی بالون‌های هوای گرم در پرواز را دارد، اما این موشک کروز، که تصور می‌شود در طول تمرینات آموزشی نظامی در کوهستان‌های یوتا شلیک شده ‌است، ممکن است هنوز هم عجیب به نظر برسد. اگر واقعا یک موشک کروز باشد.

اپرا ماز​​​​​​​​

3.jpg

او نماد بزرگی از یک سندیکا است و توسط مجله فوربز به عنوانی یکی از قدرتمند ترین زنان جهان نام برده شده است. کشاورزی آریزونایی در سال 2004 برای قدردانی از او تصویرش را روی زمین طراحی کرده است.

دریاچه خونین عراق

4.jpg

​​​​​​​​این دریاچه خونین به رنگ قرمز در خارج از شهرک صدر عراق و در سال 2007 مورد توجه قرار گرفت. آنقدر گمانه زنی‌های متفاوت و عجیب و غریب درباره آن نسبت داده می‌شد که حتی بعضی حدس می‌زدند این دریاچه محل کشتار عراقی‌ها بوده باشد. اما محتمل‌ترین گزینه این است که ناشی از ورود فاضلاب رنگی است.​

قبرستان هواپیما

​​​​​​​​5.jpg

پایگاه نیروی هوایی دیویس مونتان در خارج از توسکون جایی است که بیش از ۴،۰۰۰ هواپیمای نظامی در آن پارک شده‌اند. از بی 52 گرفته تا بمب افتکن‌های مخفی در این پایگاه قرار گرفته‌اند. معمولا این هواپیما‌ها برای استفاده از قطعات نگهداری می‌شوند. تصاویر ماهواره‌ای این پایگاه هوایی بسیار در اینترنت مشهو رو محبوب شده است.

راز سواستیکا

6.jpg

​​​​​​​​هنگامی که سازندگان پایگاه دریایی شامبیوی کورونادو در سن دیگو این مجموعه را در سال ۱۹۶۷ طراحی کردند، وجود تصاویر ماهواره‌ای احتمالا نا ممکن ترین چیزی بود که به ذهن هیچ کس نمی‌رسید. اما در سال 2007 گوگل ارث چیزی را نمایان کرد که تعجب همگان را بر انگیخت. ساختمانی شبیه به  سواستیکا ( صلیب شکسته) که آنقدر تاسف برانگیز بود که حدود 60 هزار دلار برای پوشاندن آن صرف شده است.

چهره‌ای در خاک

7.jpg

​​​​​در آلبرتای کانادا تصویر یک انسان بصورتی طبیعی بر روی خاک طراحی شده است. جالب است که قسمت گوش این تصویر نیز توسط یک چاه نفت ایجاد شده است.

پیدا شدن آتلانتیس

8.jpg

​​​​​​​​شاید اینها ویرانه‌های گم‌شده آتلانتیس باشند؟ سیاحان مشتاق قطعا چنین می‌پنداشتند، و این شبکه را در ساحل آفریقا به عنوان خیابان‌های این شهر افسانه‌ای غرق‌شده در نظر گرفتند. ناظران اشاره کردند که به نظر می‌رسد این منطقه به اندازه کشور ولز باشد. البته مهندسان گوگل می‌گویند که این شکل در نتیجه کار قایق‌های سونار جمع‌آوری داده‌های نقشه‌ای ایجاد شده است.

منبع: thevintagenews.com


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.422 seconds.