.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد ۲۹۹ مزاحمت تلفنی با اورژانس بابل
شمال نیوز: ۱۲ هزار و ۲۵۱ بار تلفن‌های اورژانس بابل در فروردین ماه امسال به صدا در آمد که ۲۹۹ تماس مزاحمت تلفنی بود.
 ایجاد ۲۹۹ مزاحمت تلفنی با اورژانس بابل

به گزارش شمال نیوز، لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۲۵۱ بار تلفن‌های اورژانس بابل در فروردین ماه امسال ثبت شد، گفت: از این میزان تماس ۲۹۹ تماس مزاحمت تلفنی و ۴۳۴ تماس مشاوره بوده است.

وی افزود: هزار و ۵۸۳ ماموریت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در فروردین امسال ثبت شد که ۶۵۶ ماموریت آن شهری و ۹۲۸ ماموریت جاده‌ای بوده است.

لعلی گفت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داد، ۴۶۲ بیمار و زخمی مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند.

 

زمان ۷ تا ۱۴ دقیقه‌ای برای حضور بر بالین بیمار


رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در فروردین ماه برای ماموریت‌های شهری ۷ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴ دقیقه بوده است.

وی افزود: سازمان اورژانس بابل ۲۶۹ ماموریت تصادفی در فروردین امسال انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۹۴ تصادفی شهری بود و ۱۷۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در این ماه بود، ماموریت‌های تنفسی ۹۲ مورد، ماموریت قلبی ۵۳ مورد و ماموریت مسمومیت با ۳۰ مورد بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.331 seconds.