.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سومین مازندرانی هم رئیس مجلس می شود ؟
سید شمس الدین حسینی خبر کاندیداتوری خود را برای ریاست مجلس تایید کرد
شمال نیوز : هرچند در صورت تصاحب کرسی ریاست پارلمان از سوی سید شمس الدین حسینی ، این سومین رئیس مجلس مازندرانی پس از ناطق نوری و لاریجانی خواهد بود اما این نخستین بار است که یکی از نمایندگان مازندران در ریاست مجلس خواهد رسید .....
سید شمس الدین حسینی خبر کاندیداتوری خود را برای ریاست مجلس تایید کرد

شمال نیوز:  سید شمس الدین حسینی، منتخب مجلس یازدهم و وزیر اسبق اقتصاد در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال رسانه ها مبنی بر اینکه آیا شنیده ها درباره کاندیدا شدن وی برای ریاست مجلس صحت دارد یا خیر؟ گفت: ما معتقدیم که مساله اول کشور اقتصاد است و این را در انتخاب شعار سال؛ در سالهای اخیر؛ توسط رهبر معظم و رصد وضعیت کشور می توان دید .
 

وی افزود : باتوجه به این حقیقت و درخواست های مکرر منتخبین محترم مردم در شهرهای مختلف، اقتصاددانان و کارآفرینان کشور در شهرهای مختلف، به خصوص شهرهای مرزی؛ قصد دارم خود را در معرض انتخاب منتخبین محترم ملت قرار دهم.

حسینی تاکید کرد: البته این کار بدون شک با تعامل و تفاهم با نمایندگان محترم و بزرگوارانی که بنده به همه آنها ارادت دارم انجام می شود.

 

هرچند در صورت تصاحب کرسی ریاست پارلمان از سوی سید شمس الدین حسینی ، این سومین رئیس مجلس مازندرانی پس از ناطق نوری و لاریجانی خواهد بود اما این نخستین بار است که یکی از نمایندگان مازندران در ریاست مجلس خواهد رسید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.