.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوجه کُشی ممنوع شد + سند
شمال نیوز: دبیر انجمن جوجه یک روزه با ارسال نامه ای به اعضای خود اعلام کرد: به هیچ عنوان مجاز به معدوم نمودن جوجه‌های تولیدی نیستند و در صورت انجام این موضوع و به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمامی عواقب آن برعهده شرکت‌های خاطی است.
 جوجه کُشی ممنوع شد + سند

به گزارش شمال نیوز، صدیق پور دبیر انجمن جوجه یکروزه  با ارسال نامه ای به اعضای خود اعلام کرد که معدوم کردن جوجه‌های تولیدی ممنوع و در تخلف  به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمامی عواقب آن برعهده شرکت‌های خاطی می‌باشد. متن این نامه به شرح زیر است:

با سلام و احترام، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مزارع مرغ مادر کشور در اجرای مصوبه انجمن جوجه یکروزه مبنی بر عدم تولید جوجه یکروزه در مورخ 99.1.31 و 99.1.30 که با حذف تخم مرغ در دستگاه ستر انجام شد، متأسفانه افرادی با دلایل سیاسی مغرضانه سعی در بهره برداری سیاسی از این موضوع را دارند و در شبکه‌های خارجی معاند موضوع را به عنوان معدوم نمودن جوجه‌ها نمایش داده اند.

لذا از این طریق به مزارع مرغ مادری که با مصوبه انجمن همکاری ننموده اند و اقدام به تولید جوجه یکروزه نموده اند اطلاع داده می‌شود به هیچ عنوان مجاز به معدوم نمودن جوجه‌های تولیدی نمی‌باشند و در صورت انجام این موضوع و به لحاظ حفظ حقوق حیوانات تمامی عواقب آن برعهده شرکت‌های خاطی می‌باشد.

ضمناً شرکت‌های مذکور به دلیل تخطی از مصوبه انجمن پاسخگوی اعمال خود خواهند بود.

zywpe7hli1byktcvux.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.498 seconds.