.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده رشت: پسا کرونای وحشتناکی داریم
عضو مستقلین مجلس دهم با ترسیم شرایط فعلی کشور معتقد است که پسا کرونای وحشتاک و پر از افزایش بیکاری و نرخ تورم در پیش خواهیم داشت.
نماینده رشت: پسا کرونای وحشتناکی داریم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: باید شرایط دولت و کشور را در نظر بگیریم، ما کشوری با اقتصاد ضعیف هستیم و باید بین سلامت و اقتصاد تعادل برقرار کنیم و به گونه‌ای در میان این دو حرکت کنیم که اقتصاد ما دچار فروپاشی نشود؛ یک زمانی شخصی مثل «ترامپ» می‌گوید با تعطیلی مخالف است که ۱ میلیارد دلار ضرر شخصی کرده و نشان می‌دهد به دنبال منافع شخصی خودش است، اما واقعا رئیس‌جمهور و دولت ایران به داستان‌ها و مسائل پساکرونا فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در پساکرونا نرخ بالای بیکاری داریم که در دنیا چیزی حدود ۱۰۰ میلیون بیکار وجود خواهد داشت، پیش‌بینی می‌شود حدود ۱ میلیون نفر آن‌ها در ایران باشند، ما در حال حاضر بین ۳ تا ۵ میلیون بیکار داریم، در نظر بگیرید اگر یک میلیون بیکار، آن هم از جمعیت فعال کشور به آن اضافه شود، چه شرایطی به وجود می‌آید. در حال حاضر استان تهران و اصفهان به ترتیب نرخ بیکاری که در حال به وجود آمدن است را به ترتیب ۳۴ و ۴۰ هزار نفر اعلام کرده‌اند، بنابراین ما باید انصاف را رعایت کنیم و حرفی نزنیم که فقط خوشایند مردم و برخی گروه‌ها باشد، ما عقلای کشور هستیم و باید کشور را اداره کنیم.

جعفرزاده با اشاره به شرایط سخت کشور و با بیان اینکه در شرایط عادی همه می‌توانند دولت باشند و کشور را اداره کنند و فلسفه وجودی دولت برای چنین روز‌هایی است، خاطرنشان کرد: امروز نیاز است که دولت ورود پیدا کند، آستین بالا بزند و کار‌های اساسی برای مردم انجام دهد؛ پیشنهاد من به دولت این است که از رفتار‌های قطره چکانی پرهیز کند و بسته‌های حمایتی درست و حسابی به جامعه ارائه کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.118 seconds.