.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش پرداخت زکات در مازندران
شمال نیوز: مازندرانی‌ها ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارسال زکات پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۸ درصد افزایش داشت.
 افزایش پرداخت زکات در مازندران

به گزارش شمال نیوز، مهدی بریمانی رئیس زکات کمیته امداد مازندران ،گفت: مازندرانی‌ها ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارسال زکات پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد افزایش داشت.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده زکات برای امور فقرا، نیازمندان و پروژه‌های عمرانی هزینه شد.

بریمانی گفت: زکات جمع‌آوری شده بیشتر شامل برنج، مرکبات؛ گندم، جو و زکات فطره بوده و حدود ۹۰ درصد مبالغ جمع آوری شده با عنوان زکات حمایتی برای مددجویان و نیازمندان در بخش مسکن، جهیزیه، سرویس بهداشتی و معیشت هزینه شده است.

رئیس زکات کمیته امداد مازندران افزود: بیشترین زکات جمع آوری شده به ترتیب در شهرستان‌های آمل، بابل و ساری بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح شورای زکات در روستای‌های مازندران، گفت: در یکهزار و ۵۰۰ روستا شورای زکات ایجاد شد و در حال حاضر ۵۰ درصد روستا‌های مازندران دارای شورای زکات هستند.

بریمانی افزود: زکات جمع‌آوری شده در روستا‌ها برای نیازمندان همان روستا هزینه می‌شود که پارسال از مجموع زکات جمع‌آوری شده، ۱۳ میلیارد تومان آن از طریق شورای زکات روستا‌ها جمع آوری شده بود.

رئیس زکات کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی مردم نیک اندیش مازندران، گفت: با کمک و مشارکت یکدیگر می‌توانیم در ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری گام‌های موثری برداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.