.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا به کاخ امپراتوری ژاپن هم رسید

 پکن- ایرنا- شبکه خبری «ان. اچ. کی» ژاپن از ابتلای یکی از محافظان رده بالای کاخ امپراتوری این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، «ان. اچ. کی» روز یکشنبه گزارش کرد این فرد ۵۰ سال دارد و اخیرا نیز ملاقات و برخورد مستقیمی با شخص امپراتور، ملکه و خانواده امپراتوری نداشته است.
گزارش حاکی است این فرد در ایستگاه محافظان «آکاساکا» کار می کند جایی که تامین بخشی از امنیت امپراتور و خانواده اش را به عهده دارد.
این فرد در تاریخ ۲۸ مارس احساس ضعف کرده بود و چندین بار نیز به یک مرکز درمانی مراجعه کرده بود تا اینکه وی روز ۹ آوریل (۲۱ فروردین) آزمایش کرونا داد و ۱۱ آوریل نیز نتیجه آزمایش وی مثبت اعلام شد.
گزارش می افزاید این اولین بار است که یک نگهبان در مقر پلیس قصر امپریال آلوده شده است.
شبکه خبری «ان. اچ. کی» ژاپن همچنین گزارش کرد یک مدیر وزارتخارجه این کشور هم کرونا گرفته است در زندان توکیو نیز تست یک زندانی مثبت گزارش شده است.
تا کنون در ژاپن ۶ هزار و ۷۴۸ تن به کرونا مبتلا شده و ۱۰۸ نفر هم فوت شده اند تعداد بهبود یافتگان کرونا در این کشور هم به ۷۶۲ تن رسیده است.
شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز یکشنبه در سراسر جهان به یک میلیون و ۷۸۰ هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم ۱۰۸ هزار و ۸۲۸ تن گزارش شده است در حالی که ۴۰۴ هزار نفر هم بهبود یافته اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.