.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش شدید درآمدهای شهرداری تهران با شیوع کرونا!
عضو شورای شهرتهران از کاهش دو سوم درآمدهای شهرداری تهران با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از افق، سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران، اعلام کرد: شیوع کرونا موجب کاهش درآمد‌های شهرداری تهران شده است، شیوع ویروس کرونا درآمد‌های شهرداری تهران را در مقایسه با مدت مشابه سال پیش دوسوم کاهش داده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه بیان کرد: شهرداری درآمد‌های اصلی خود را در بخش ارزش افزوده، مالیات و بخش‌های اقتصادی کسب می‌کند، با توقف فعالیت‌های ساخت و ساز، مردم برای کسب پروانه ساخت مراجعه نمی‌کنند، به خصوص اینکه بیشتر فعالان ساخت و ساز در ماه اسفند به کسب پروانه اقدام می‌کردند که شیوع کرونا امسال همزمان با ماه اسفند بود که آسیب زیادی به درآمد‌های حاصل از این بخش وارد کرد.

میرلوحی تصریح کرد: درآمد‌های شهرداری تهران پس از شیوع ویروس کرونا، ۲ هزار میلیارد تومان کمتر شد، در حالی که در اسفند ماه سال ۹۷، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب شد که امسال این میزان به ۷۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: با ورود ویروس کرونا میزان هزینه‌های شهرداری نیز با افزایش روبرو شد، امسال زمان خدمات دهی گرمخانه‌ها افزایش یافت و اقداماتی مانندضد عفونی و سم پاشی معابر و اماکن عمومی مثل مترو و ایستگاه‌های اتوبوس، موجب افزایش هزینه‌ها شد، اما هنوز برآوردی از میزان دقیق افزایش هزینه‌های شهرداری تهران انجام نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.613 seconds.