.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترخیص ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های مازندران
شمال نیوز: ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان‌های مازندران مرخص شدند.

به گزارش شمال نیوز، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با اشاره به اینکه ۱۱۶ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان مازندران بستری شدند گفت: ۶۶۷ بیمار مبتلا به کرونا، اکنون در بیمارستان‌های استان مازندران بستری هستند.

دکتر روحانی زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا، با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند تا ادامه روند درمانی را در منزل پیگیری کنند.  بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، نکات بهداشتی را رعایت کنند و در منزل بمانند تا از انتقال بیماری به افراد سالم جلوگیری شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه از فردا فعالیت برخی از اصناف آغاز خواهد شد گفت: الزام صاحبان مشاغل و کارفرمایان به بارگذاری اطلاعات واحد صنفی در سایت SALAMAT.GOV.IR برای دریافت مجوز فعالیت

دکتر روحانی زاده از مردم و صاحبان اصناف خواست در شروع بکار دوباره اصناف، رعایت نکات بهداشتی را بکنند تا این بیماری اوج نگیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست به محض مشاهده علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا در خودشان، هر چه سریعتر به پزشک خانواده و مراکز درمانی مراجعه کنند و تحت درمان قرار گیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.722 seconds.